Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Doing Anthropology in Consumer Research

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Doing Anthropology in Consumer Research Rita M. Denny
Libristo kód: 06325158
Kiadó Left Coast Press Inc, november 2007
A guide to the theory and practice of conducting ethnographic research in corporate consumer environ... Teljes leírás
? points 568 b
89 330 Ft
Kiadói készleten rendelésre Küldés 17-26 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Die Yogabox Anna Trokes / Játék
common.buy 7 179 Ft
Anaemia Among Pregnant Women At Mehsana District In India Devanshi Chaudhari / Puha kötésű
common.buy 19 547 Ft
New Developments in Applied Statistics Mohammad Ahsanullah / Kemény kötésű
common.buy 88 262 Ft
Building a Legislative-centered Public Administration David H. Rosenbloom / Puha kötésű
common.buy 12 605 Ft
CATAN D ENCANTAMIENTO FL HARP / Puha kötésű
common.buy 5 254 Ft
Renaissance Computer Jonathan Sawday / Kemény kötésű
common.buy 77 839 Ft
Age-Period-Cohort Models Robert M. O'Brien / Kemény kötésű
common.buy 48 161 Ft
Afghanische Reise R. Willemsen / Kemény kötésű
common.buy 3 713 Ft
Intimacy or Integrity Thomas P. Kasulis / Kemény kötésű
common.buy 37 773 Ft
Globalization and its Terrors Teresa Brennan / Puha kötésű
common.buy 27 713 Ft
Neurobiology of Aggression and Rage Allan Siegel / Kemény kötésű
common.buy 69 199 Ft
Antigone Sophocles / Puha kötésű
common.buy 10 121 Ft
Steady MHD flow and heat transfer of Burgers' fluid Muhammad Afzal Rana / Puha kötésű
common.buy 28 423 Ft
Deep Pockets / Puha kötésű
common.buy 9 839 Ft

A guide to the theory and practice of conducting ethnographic research in corporate consumer environments. It argues that while the use of 'ethnography' in the corporate world has provided opportunities for anthropologists, this popularization has also too often divorced ethnography from its foundations, resulting in distortions in its use.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Doing Anthropology in Consumer Research
Szerző Rita M. Denny
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2007
Oldalszám 368
EAN 9781598740905
ISBN 9781598740905
Libristo kód 06325158
Súly 632
Méretek 234 x 160 x 26
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása