Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Doctor Who: The Unfolding Event - Marketing, Merchandising and Mediatizing a Brand Anniversary

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Doctor Who: The Unfolding Event - Marketing, Merchandising and Mediatizing a Brand Anniversary Matt Hills
Libristo kód: 09358744
Kiadó PALGRAVE MACMILLAN, július 2015
Brand anniversaries have become a regular part of today's popular culture, yet they have received su... Teljes leírás
? points 168 b
26 206 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-15 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Once Burned Jeaniene Frost / Puha kötésű
common.buy 3 194 Ft
toplistás
Carol Patricia Highsmith / Puha kötésű
common.buy 4 581 Ft
toplistás
Hubble Cosmos David H. Devorkin / Kemény kötésű
common.buy 17 587 Ft
Bringing Yoga to Life Donna Farhi / Puha kötésű
common.buy 6 343 Ft
Girl Online Zoe Sugg / Puha kötésű
common.buy 3 274 Ft
God Created the Integers Stephen Hawking / Puha kötésű
common.buy 8 574 Ft
The Young Elites Marie Lu / Puha kötésű
common.buy 4 492 Ft
Chirunning Katherine Dreyer / Puha kötésű
common.buy 4 147 Ft
Mr Holmes Mitch Cullin / Puha kötésű
common.buy 3 429 Ft
Political Parties Robert Michels / Puha kötésű
common.buy 9 792 Ft
Mr Majestyk Leonard Elmore / Puha kötésű
common.buy 4 581 Ft
Bertrand Russell's The Conquest of Happiness Tim Phillips / Puha kötésű
common.buy 6 143 Ft
Metal Oxides / Kemény kötésű
common.buy 153 557 Ft

Brand anniversaries have become a regular part of today's popular culture, yet they have received surprisingly little analysis. Doctor Who: The Unfolding Event takes the BBC's flagship science fiction TV programme, and its 50th anniversary in 2013, as a case study. Anniversaries involve the proliferation of 'paratexts', e.g. trailers, merchandise, and conventions; this book considers how these paratexts can relate to one another, as well as being incoherent or ambiguous rather than cueing textual meanings. It tackles the brand anniversary as a 'popular media event' that is pre-planned and yet can also be contingently disrupted. Analysing how Doctor Who's 50th worked as a 'BBC metonym', and how 'public service consumption' has contributed to the BBC's cultural reproduction rather than harming its distinctive ethos, this study demonstrates that brand anniversaries are about asserting contemporary relevance. Doctor Who's 50th achieved this via an innovative 3D cinema/TV simulcast. Rather than dismissing anniversaries as commercial 'pseudo-events', we need to take their bids for cultural value more seriously.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása