Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Diversification des Maisons de luxe au travers de Chanel et Vuitton

Nyelv FranciaFrancia
Könyv Puha kötésű
Könyv Diversification des Maisons de luxe au travers de Chanel et Vuitton Lucas Simon
Libristo kód: 20104418
Kiadó Éditions universitaires européennes, november 2017
De tout temps, le luxe est sujet ? controverse. Déj? dans la Gr?ce Antique (Ath?nes vs Sparte), il m... Teljes leírás
? points 171 b
29 396 Ft -9 %
26 550 Ft
Beszállítói készleten Küldés 8-10 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Oscar et la Dame rose Eric-Emmanuel Schmitt / Puha kötésű
common.buy 3 128 Ft
Odette Toulemonde et autres histoires Eric-Emmanuel Schmitt / Puha kötésű
common.buy 4 857 Ft
La Secte des egoistes Eric-Emmanuel Schmitt / Puha kötésű
common.buy 4 374 Ft
Le jardin de Jacques Prévert Zibelyne / Puha kötésű
common.buy 4 279 Ft
Coco Chanel Niek Yoan / Puha kötésű
common.buy 15 482 Ft
Pret - A - Porter Piotr Haraszczak / Hanganyagok
common.buy 20 653 Ft
MI TIO/MON ONCLE JEAN-CLAUDE CARRIERE / Kemény kötésű
common.buy 10 755 Ft
Rodney MR David Hannay / Puha kötésű
common.buy 6 426 Ft
Krisenkommunikation von Verkehrsunternehmen Moritz Arjes / Puha kötésű
common.buy 22 889 Ft

De tout temps, le luxe est sujet ? controverse. Déj? dans la Gr?ce Antique (Ath?nes vs Sparte), il magnifie la société ou est l'ennemi de la " virtus ". Le luxe, élitiste et valorisant, est devenu sous l'impulsion des marques et des grands groupes un marché qui n'a cessé de se segmenter. Il n'y a pas un mais des luxes. La diversification est un enjeu majeur de ce secteur bien plus large que par le passé. Devenues progressivement des marques de stratégie marketing globale, les maisons de luxe appliquent un plan indifférencié quels que soient le pays visé. Les stratégies de marketing globales " pures " sont finalement assez rares... Les griffes de luxe se trouvent face ? un XXI?me si?cle complexe. La multiplication des phénom?nes de diversification rend le secteur davantage concurrentiel, le tout dans un but d'accroissement de rentabilité, actionnaires obligent. Le luxe, intemporel, r?veur, réconfortant, rebelle, décalé, extravagant, voire parfois choquant, nous propose depuis toujours des expériences extraordinaires... Et rassurez-vous, ce n'est pas pr?s de changer !

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Diversification des Maisons de luxe au travers de Chanel et Vuitton
Szerző Lucas Simon
Nyelv Francia
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2018
Oldalszám 164
EAN 9786202261999
Libristo kód 20104418
Súly 262
Méretek 150 x 220 x 10
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása