Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Direct Marketing Objectives and Strategies

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Direct Marketing Objectives and Strategies Jane Petzold
Libristo kód: 01631275
Kiadó Grin Publishing, március 2010
Studienarbeit aus dem Jahr 2003 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Mark... Teljes leírás
? points 125 b
20 397 Ft -1 %
19 997 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


WORD 2007 nejen pro školy Pavel Navrátil / Puha kötésű
common.buy 2 834 Ft
Bocuse für jeden Tag Paul Bocuse / Kemény kötésű
common.buy 13 627 Ft
Heterogenität im Klassenzimmer Heinz Klippert / Puha kötésű
common.buy 12 520 Ft
Video Shooter Barry Braverman / Puha kötésű
common.buy 24 753 Ft
Eki und das Geheimnis von Burg Greifenstein Stefan Krumpipe / Puha kötésű
common.buy 4 018 Ft
hamarosan
To Have and to Hold Helen Chandler / Puha kötésű
common.buy 3 813 Ft
Auslanderstudium in Deutschland Stefanie Jensen / Puha kötésű
common.buy 26 865 Ft
europaische Union und der deutsche Foederalismus Christoph Grützmacher / Puha kötésű
common.buy 27 459 Ft
Compulsory Voting Jason Brennan / Puha kötésű
common.buy 15 482 Ft
Essentials of International Human Resource Management David C. Thomas / Puha kötésű
common.buy 46 764 Ft
Judicial Review of Legislation Gerhard VanDerSchyff / Puha kötésű
common.buy 48 656 Ft
New World Compared With the Old, George Alfred Townsend / Puha kötésű
common.buy 17 978 Ft
Collateralized Debt Obligations Alexander Birmili / Puha kötésű
common.buy 31 539 Ft
Textual Construction of the Female Body Lesley Jeffries / Kemény kötésű
common.buy 48 656 Ft

Studienarbeit aus dem Jahr 2003 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, Note: 2, Georg-Simon-Ohm-Hochschule Nürnberg (Fachbereich Betriebswirtschaft), Veranstaltung: Database Marketing, Sprache: Deutsch, Abstract: Der erste Teil dieser Studienarbeit soll mit einer Definition des Begriffs Direktmarketing eingeleitet werden, daran schließt sich die Einordnung des Direktmarketings in das Marketing an. Im zweiten und dritten Abschnitt folgt eine Darstellung der Zielsetzungen und der daraus folgenden Strategien des Direktmarketings. Abschließend soll die Thematik mittels der Kundenbindungskarten praktisch untermauert werden. Die Kapitel 1 und 3 wurden von Jane Petzold und das Kapitel 2 von Tanja Eckstein bearbeitet.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Direct Marketing Objectives and Strategies
Szerző Jane Petzold
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2010
Oldalszám 60
EAN 9783640577422
ISBN 3640577426
Libristo kód 01631275
Súly 91
Méretek 148 x 210 x 4
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása