Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Digital Signage am Point of Sale

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Digital Signage am Point of Sale Sandra Manzinger
Libristo kód: 16185065
Sandra Manzinger untersucht, unter welchen Bedingungen Digital Signage (DS), die Verwendung von Flac... Teljes leírás
? points 153 b
24 126 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Socioestadística MANUEL GARCIA FERRANDO / Puha kötésű
common.buy 11 552 Ft
Buckwheat David Chaltas / Puha kötésű
common.buy 3 904 Ft
Der große Plan Wolfgang Schorlau / Puha kötésű
common.buy 5 446 Ft
He Wrote The Script...Just Follow It! Verna V. Nickelberry / Puha kötésű
common.buy 8 121 Ft
Life on the Mississippi Mark Twain / Puha kötésű
common.buy 4 343 Ft
A Myriad of Stars Theresa Jenner Garrido / Puha kötésű
common.buy 4 751 Ft
Patriots Sana Krasikov / Puha kötésű
common.buy 4 186 Ft
Super Princess Jones / Puha kötésű
common.buy 6 846 Ft
Mortal Falls Anna Durand / Puha kötésű
common.buy 5 854 Ft
Weltgeschichte Joh. B. Weiss / Puha kötésű
common.buy 29 068 Ft
Tiergeschichten Manfred Kyber / Puha kötésű
common.buy 5 401 Ft
Jorgemyte, agente de la P.E.M. JORDI WILD / Puha kötésű
common.buy 3 053 Ft
Les Medecins Dans l'Ouest de la France Aux XIE Et Xiie Siecles Dubreuil-Chambardel-L / Puha kötésű
common.buy 12 010 Ft
Biblische Motive in Franz Kafkas "In der Strafkolonie" Sandrine Lejeune / Puha kötésű
common.buy 16 398 Ft

Sandra Manzinger untersucht, unter welchen Bedingungen Digital Signage (DS), die Verwendung von Flachbildschirmen zur Kommunikation bestimmter Inhalte, im Lebensmittelhandel erfolgreich verwendet werden kann. Dabei geht sie der Frage nach, welche kognitiven, emotionalen und verhaltensbezogenen Wirkungen aus dem Einsatz von DS im Lebensmitteleinzelhandel resultieren und bei welchem DS-Inhalt diese Wirkungen maximiert werden. Die Autorin testet diese Wirkungspotentiale anhand zweier Feldstudien in einer realen Einkaufssituation im Produkt- und Kassenbereich. Die Ergebnisse dieser Studien zeigen, dass DS in beiden Bereichen die Kognitionen und Emotionen der Konsumenten beeinflusst. Besonders wertvoll ist die Erkenntnis, dass sich durch DS negative Emotionen verringern lassen.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Digital Signage am Point of Sale
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2017
Oldalszám 133
EAN 9783658177164
ISBN 9783658177164
Libristo kód 16185065
Súly 454
Méretek 148 x 210 x 9
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása