Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Die Wirkung Verbaler Und Nonverbaler Kommunikation in TV-Duellen

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Die Wirkung Verbaler Und Nonverbaler Kommunikation in TV-Duellen Friederike Nagel
Libristo kód: 01554492
Kiadó Vs Verlag Fur Sozialwissenschaften, december 2011
Welchen Einfluss hat das nonverbale Verhalten von Politikern auf die§Fernsehzuschauer? Friederike Na... Teljes leírás
? points 153 b
24 126 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Wheelock's Latin Frederic M. Wheelock / Puha kötésű
common.buy 7 320 Ft
Reading Heinrich Heine Anthony Phelan / Kemény kötésű
common.buy 55 305 Ft
50 Schlusselideen Religion Peter Stanford / Kemény kötésű
common.buy 6 549 Ft
Minderheitsschutz im Gesellschaftsrecht Christian Hofmann / Kemény kötésű
common.buy 122 378 Ft
Ecological Effects of Thermal Discharges T. Langford / Kemény kötésű
common.buy 154 896 Ft
Theatrale Interventionen Andreas Heindl / Puha kötésű
common.buy 11 537 Ft

Welchen Einfluss hat das nonverbale Verhalten von Politikern auf die§Fernsehzuschauer? Friederike Nagel untersucht mittels eines innovativen§empirischen Ansatzes, welchen Stellenwert das Verbale und das§Nonverbale für die unmittelbare Wahrnehmung von Angela Merkel und§Gerhard Schröder im TV Duell 2005 auf die Zuschauer hatten. Die durch§Realtime Response Measurement erhobenen Zuschauer-Reaktionen§werden sekundengenau den Ausprägungen des verbalen und nonverbalen§Verhaltens der beiden Kandidaten gegenüberstellt und ausgewertet.Welchen Einfluss hat das nonverbale Verhalten von Politikern auf die Fernsehzuschauer? Friederike Nagel untersucht mittels eines innovativen empirischen Ansatzes, welchen Stellenwert das Verbale und das Nonverbale für die unmittelbare Wahrnehmung von Angela Merkel und Gerhard Schröder im TV Duell 2005 auf die Zuschauer hatten. Die durch Realtime Response Measurement erhobenen Zuschauer-Reaktionen werden sekundengenau den Ausprägungen des verbalen und nonverbalen Verhaltens der beiden Kandidaten gegenüberstellt und ausgewertet.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Die Wirkung Verbaler Und Nonverbaler Kommunikation in TV-Duellen
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2011
Oldalszám 326
EAN 9783531183039
ISBN 3531183036
Libristo kód 01554492
Súly 431
Méretek 147 x 208 x 20
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása