Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Die SERVICE-PROFIT CHAIN in einem KMU

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Die SERVICE-PROFIT CHAIN in einem KMU Gebhard Auer
Libristo kód: 06822843
Kiadó VDM Verlag Dr. Müller, október 2013
Zufriedene und engagierte Mitarbeiter werden §zunehmend als jener Faktor erkannt, welcher für §langf... Teljes leírás
? points 171 b
28 974 Ft -5 %
27 525 Ft
Kiadói készleten rendelésre Küldés 3-5 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Doctor Who: The Coming of the Terraphiles Michael Moorcock / Puha kötésű
common.buy 7 482 Ft
Action, Styles, And Symbols In Kinetic Family Drawings Kfd S.Harvard Kaufman / Puha kötésű
common.buy 27 834 Ft
Nonlinear and Convex Analysis Bor-Luh Lin / Puha kötésű
common.buy 134 426 Ft
Die Zwangsneurose aus psychoanalytischer Sicht Hans Quint / Puha kötésű
common.buy 35 749 Ft
Money, Banking and the Economy Robert Z. Aliber / Kemény kötésű
common.buy 66 698 Ft
Welfare Impact of Rural Electrification World Bank / Puha kötésű
common.buy 13 482 Ft
Doctor's Guide To Chronic Fatigue Syndrome David S. Bell / Puha kötésű
common.buy 10 474 Ft
Right to Learn Ken Brown / Puha kötésű
common.buy 12 694 Ft
Wild Science / Kemény kötésű
common.buy 72 007 Ft
Definition Murder Annette Burget Bailey / Puha kötésű
common.buy 5 907 Ft

Zufriedene und engagierte Mitarbeiter werden §zunehmend als jener Faktor erkannt, welcher für §langfristigen Unternehmenserfolg steht. Die §Identifizierung mit dem Unternehmen und seinen §Zielen, die Kenntnisse über Kunden und deren §Erwartungen und Bedürfnisse, und die Möglichkeiten §zur persönlichen Weiterentwicklung machen §Mitarbeiter vorrangig zufrieden. Das gängige §Paradigma von zufriedenen Kunden, welches in fast §allen Unternehmen an oberster Stelle steht und von §vielen Werbeflächen strahlt, muss neu überdacht §werden. Der Schlüssel zum Erfolg, nämlich zum §loyalen Kunden, liegt bei der Qualität des internen §Service und in weiterer Folge beim zufriedenen, §loyalen, engagierten und produktiven Mitarbeiter. §Genau diese Mitarbeiter werden die Kunden §begeistern. Ein wesentlicher begleitender Faktor zum §Unternehmenserfolg ist die richtige, dem Unternehmen §und seinen Mitarbeitern angepasste, gewachsene §Unternehmenskultur. Diese und viele weitere Aspekte §wurden mit einer "Service-Profit Chain-Analyse" im §eigenen Unternehmen untersucht.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Die SERVICE-PROFIT CHAIN in einem KMU
Szerző Gebhard Auer
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2013
Oldalszám 172
EAN 9783639142211
Libristo kód 06822843
Súly 249
Méretek 150 x 220 x 9
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása