Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Rolle von Top-Managern in der Unternehmenskommunikation

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Rolle von Top-Managern in der Unternehmenskommunikation Melanie Freda
Libristo kód: 02788101
Kiadó Igel, július 2014
Die Bedeutung der Kommunikation von Top-Managern für die öffentliche Wahrnehmung und das Image des U... Teljes leírás
? points 179 b
28 111 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Planning for Learning Through Space Rachel Sparks Linfield / Puha kötésű
common.buy 5 380 Ft
Adaptivitat im CRM Dominik Claussen / Puha kötésű
common.buy 23 703 Ft
Die Stühle. Der neue Mieter Eug / Puha kötésű
common.buy 2 297 Ft
Prenatal Diagnosis Sinuhe Hahn / Kemény kötésű
common.buy 52 141 Ft
Self-Development and Social Transformations? Ananta Kumar Giri / Kemény kötésű
common.buy 73 637 Ft
Colossians Bible Study Remember My Chains Dalton / Puha kötésű
common.buy 5 728 Ft

Die Bedeutung der Kommunikation von Top-Managern für die öffentliche Wahrnehmung und das Image des Unternehmens ist in den letzten Jahren gestiegen. Das macht die CEO-Kommunikation zu einem wichtigen strategischen Thema, in das immer mehr Unternehmen gerne investieren möchten. Im vorliegenden Buch werden Schritt für Schritt die Gründe verdeutlicht, warum Kommunikation heutzutage zur Chefsache wird. Die zunehmende Personalisierung in der Mediengesellschaft verlangt nach einem Gesicht, mit dem sich die verschiedenen Interessengruppen des Unternehmens identifizieren können. Darüber hinaus werden die Auswirkungen der Kommunikation von Vorstandsvorsitzenden und Top-Managern auf das Unternehmen beleuchtet. Eine empirische Untersuchung der Erfolgsfaktoren der Kommunikation von Managern führt Schritt für Schritt an die wichtigsten Faktoren für eine erfolgreiche Führungskommunikation heran.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Rolle von Top-Managern in der Unternehmenskommunikation
Szerző Melanie Freda
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2014
Oldalszám 140
EAN 9783954850990
ISBN 3954850990
Libristo kód 02788101
Kiadó Igel
Súly 177
Méretek 148 x 210 x 8
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása