Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Die Rolle der emotionalen Kundenbindung beim Internetshopping

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Die Rolle der emotionalen Kundenbindung beim Internetshopping Franziska Radder
Libristo kód: 06835349
Kiadó VDM Verlag Dr. Müller, november 2009
Die "Generation @" ist mit den neuen Medien aufgewachsen und kennzeichnet sich, wie jede andere Gene... Teljes leírás
? points 124 b
20 570 Ft -4 %
19 547 Ft
Kiadói készleten rendelésre Küldés 3-5 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Caraval Stephanie Garber / Kemény kötésű
common.buy 7 602 Ft
Monstress Book One Marjorie Liu / Kemény kötésű
common.buy 17 345 Ft
New Way to Cake Benjamina Ebuehi / Puha kötésű
common.buy 8 121 Ft
Heavenly Tyrant Xiran Jay Zhao / Kemény kötésű
common.buy 7 179 Ft
Princezna s kočkou / Játék
common.buy 3 748 Ft
Gods, Goddesses, and Images of God Othmar Keel / Kemény kötésű
common.buy 24 947 Ft
Fundamentos de mecánica Carlos F. González Fernández / Puha kötésű
common.buy 9 965 Ft
Tangramy Junior / Játék
common.buy 15 657 Ft
Pluralism in Political Analysis William Connolly / Puha kötésű
common.buy 27 713 Ft
Schweinezeiten Gary Victor / Puha kötésű
common.buy 4 373 Ft
Something Startling Happens Todd Klick / Puha kötésű
common.buy 9 269 Ft
NATO im 21. Jahrhundert Philipp Bause / Puha kötésű
common.buy 22 237 Ft

Die "Generation @" ist mit den neuen Medien aufgewachsen und kennzeichnet sich, wie jede andere Generation, durch bestimmte Eigenschaften. Ausgehend von der Charakteristika der Zielgruppe und den Ergebnissen einer qualitativen empirischen Untersuchung wurde eine Handlungsstrategie zur möglichen emotionalen Kundenbindung entwickelt. Der Leser soll in die Lage versetzt werden, die "Generation @" besonders für Onlinehandel als Zielgruppe zu erkennen und durch aufgezeigte Handlungsstrategien Erleichterungen für eine mögliche emotionale Kundenbindung erhalten.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Die Rolle der emotionalen Kundenbindung beim Internetshopping
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2010
Oldalszám 84
EAN 9783639281699
Libristo kód 06835349
Súly 132
Méretek 150 x 220 x 5
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása