Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Relevanz Der Markenarchitektur Fur Das Employer Branding

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Relevanz Der Markenarchitektur Fur Das Employer Branding Manuel Roj
Libristo kód: 01984254
Kiadó Springer Gabler, április 2013
Seit die Employer Brand in den 1990er Jahren im wissenschaftlichen Diskurs angekommen ist, wird der... Teljes leírás
? points 183 b
28 697 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Capitalizing On Lang Learners Individual Tammy Gregersen / Kemény kötésű
common.buy 68 071 Ft
Dog//God Parables Margie Clutter / Kemény kötésű
common.buy 8 528 Ft
Current Topics in Microbiology and Immunology P.K. Vogt / Puha kötésű
common.buy 51 953 Ft
Advanced Text-Book of Physical Geography. Charles Lapworth / Puha kötésű
common.buy 12 669 Ft
Case John Fraser / Kemény kötésű
common.buy 10 616 Ft
Arundel Thomas D McAleese / Puha kötésű
common.buy 9 929 Ft
Bluebell. a Novel. George Croft Huddleston / Puha kötésű
common.buy 10 913 Ft

Seit die Employer Brand in den 1990er Jahren im wissenschaftlichen Diskurs angekommen ist, wird der mit dem arbeitgeberbezogenen Einsatz einer Marke verbundene Managementprozess hauptsächlich als Facette des Corporate Brandings diskutiert. Eine der wertvollsten Unternehmensressourcen tritt bislang jedoch kaum in Erscheinung: das Markenportfolio. Vor dem Hintergrund, dass heute ein Großteil der Unternehmen mehrere Marken parallel führt, hat sich diese Arbeit zum Ziel gesetzt, hierarchieübergreifende Markenkombinationen zur schärferen Positionierung eines Arbeitgebers näher zu beleuchten. Die Relevanz von Markenkombinationen für das Employer Branding leitet sich grundsätzlich von der Existenz (intrapersonaler) Stakeholderinterdependenzen ab. Ein Kunde kann bspw. zugleich die Rolle eines Anteilseigners oder eben auch jene eines Bewerbers erfüllen. Durch diese Pluralität ist ein Kontakt mit verschiedenen Marken eines Unternehmens nicht unwahrscheinlich.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Relevanz Der Markenarchitektur Fur Das Employer Branding
Szerző Manuel Roj
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2013
Oldalszám 277
EAN 9783658020408
ISBN 3658020407
Libristo kód 01984254
Súly 367
Méretek 148 x 210 x 16
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása