Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Die Public Relations Von Mega-Events

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Die Public Relations Von Mega-Events Chaban Salih
Libristo kód: 02111777
Kiadó Springer vs, szeptember 2013
Die Bedeutung von Mega-Events wie Fußball-Weltmeisterschaften, EXPOs, Weltjugendtage, Olympische Spi... Teljes leírás
? points 181 b
29 183 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 10-15 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Complete and Essential Jack the Ripper Paul Begg / Puha kötésű
common.buy 6 097 Ft
Matematika II Róbert Vrábel / Puha kötésű
common.buy 2 961 Ft
Pozoruhodnosti Slovenska Autori / binding.
common.buy 1 643 Ft
hamarosan
Der Bär in Siebenbürgen Edward von Czynk / Puha kötésű
common.buy 9 650 Ft
Modelling Freight Transport Lóránt Tavasszy / Kemény kötésű
common.buy 44 384 Ft
Deep South Paul Theroux / Audio CD
common.buy 10 891 Ft
Introduction to Nonlinear Analysis: Theory Zdzislaw Denkowski / Kemény kötésű
common.buy 97 070 Ft
Cannabino des Et Cancer Nicolas Mulette / Puha kötésű
common.buy 37 953 Ft
hamarosan
Necessary Learning Robert Moynihan / Kemény kötésű
common.buy 20 913 Ft
Crime and Insecurity / Kemény kötésű
common.buy 76 482 Ft
Liberty and Security in Europe Stefano Ruggeri / Kemény kötésű
common.buy 36 294 Ft
Just Keep Breathing Reggie Dabbs / Puha kötésű
common.buy 6 756 Ft
Die Struktur des »voluntativen Schuldelements«. Helmut Frister / Puha kötésű
common.buy 33 910 Ft

Die Bedeutung von Mega-Events wie Fußball-Weltmeisterschaften, EXPOs, Weltjugendtage, Olympische Spiele oder auch Pilgerfahrten nach Mekka (Hadsch) hat in den vergangenen Jahrzehnten stetig zugenommen. Zum Erfolg bzw. Misserfolg solcher Mega-Events leisten Public Relations (PR) einen erheblichen Beitrag. Auf der Grundlage der empirischen Ergebnisse zur PR der Fußball-WM 2010 in Südafrika und der Hadsch (Pilgerfahrt) in Saudi-Arabien sowie theoretischen Auseinandersetzungen arbeitet Chaban Salih die typischen Merkmale der PR von Mega-Events heraus. Dabei zeigt sich, dass sich deren spezifische Planung, Organisation und Umsetzung von der PR staatlicher Institutionen, Unternehmen und Non-Profit-Organisationen unterscheidet. Gleichzeitig werden Unterschiede in der PR der Hadsch und der Fußball-WM aufgezeigt.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Die Public Relations Von Mega-Events
Szerző Chaban Salih
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2013
Oldalszám 413
EAN 9783658035709
ISBN 3658035706
Libristo kód 02111777
Kiadó Springer vs
Súly 562
Méretek 148 x 210 x 25
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása