Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Prinzipien des Guerilla Marketings

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Prinzipien des Guerilla Marketings Julia Colella
Libristo kód: 01683453
Kiadó Grin Publishing, január 2013
Studienarbeit aus dem Jahr 2012 im Fachbereich Psychologie - Methoden, einseitig bedruckt, Note: 1,7... Teljes leírás
? points 44 b
7 835 Ft -9 %
7 081 Ft
Beszállítói készleten Küldés 8-10 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Howl - Das Geheul, 1 DVD Rob Epstein / DVD
common.buy 5 567 Ft
Stille Nacht Brigitte Weninger / Kemény kötésű
common.buy 5 263 Ft
Toby Wine Toby Wine / Kemény kötésű
common.buy 6 097 Ft
Early Days in the Weizmann Institute Joe Jaffe / Puha kötésű
common.buy 4 599 Ft
Sparrowgrass Papers Frederic Swartwout Cozzens / Kemény kötésű
common.buy 14 785 Ft
Chilly Penguin Constanze Von Kitzing / Leporelló
common.buy 3 363 Ft

Studienarbeit aus dem Jahr 2012 im Fachbereich Psychologie - Methoden, einseitig bedruckt, Note: 1,7, Hochschule Fresenius Idstein, Sprache: Deutsch, Abstract: In der folgenden Facharbeit wird das Thema Guerilla Marketing anhand mehrerer Prinzipien erklärt. Es beginnt mit der grundsätzlichen Definition von Guerilla Marketing sowie der Erklärung, warum Ideen das Budget schlagen können. Darauf folgt eine Erklärung, was Marketing ist und mit welchen Anforderungen es verbunden ist. Danach stellt die Autorin die einzigartigen, überraschenden, originellen und innovativen Seiten des Guerilla Marketings vor und geht dabei näher auf das Thema ein, ob Guerilla Marketing abhängig von der Unternehmensgröße ist und welche Örtlichkeiten von Vorteil sind. Im Anschluss daran wird erklärt, warum es so wichtig ist, seine Zielgruppe zu definieren. Darauf folgt der überraschende, spektakuläre, rebellische und ansteckende Teil des Guerilla Marketing. Zum Schluss wird aufgezählt, welche negativen Folgen im Zusammenhang mit Guerilla Marketing auftreten können.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Prinzipien des Guerilla Marketings
Szerző Julia Colella
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2013
Oldalszám 20
EAN 9783656347712
ISBN 3656347719
Libristo kód 01683453
Súly 54
Méretek 178 x 254 x 2
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása