Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Die Markenwertmessung Als Grundlage Strategischer Markenfuhrung

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Die Markenwertmessung Als Grundlage Strategischer Markenfuhrung Frank Riedel
Libristo kód: 01737681
Kiadó Physica-Verlag GmbH & Co, április 1996
Mit dem Ziel, ein verhaltenswissenschaftlich begründetes und praktisch handhabbares Kausalmodell zur... Teljes leírás
? points 158 b
25 418 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 10-15 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Příroda 4 Příručka učitele Frýzová Iva / Puha kötésű
common.buy 7 946 Ft
Die Kraft der Meditation Peter Sedlmeier / Puha kötésű
common.buy 6 628 Ft
Decolonisation and After W. H. Morris-Jones / Puha kötésű
common.buy 43 020 Ft
Christ Crucified, the Distinguishing Topic of the Gospel Richard De Courcy / Puha kötésű
common.buy 9 990 Ft
Derham's Physico and Astro Theology W Derham / Puha kötésű
common.buy 11 906 Ft
Study of Family & Consumer Sciences College Faculty Madhumita Banerjee / Puha kötésű
common.buy 22 123 Ft
Beautiful Sheep Journal / Kemény kötésű
common.buy 6 787 Ft
Lieder des Kampfes und der Hoffnung Martin Kankel / Puha kötésű
common.buy 5 953 Ft
hamarosan
Biblical Perspectives on Aging J. Gordon Harris / Kemény kötésű
common.buy 76 626 Ft
Almost Home Tina Kelley / Puha kötésű
common.buy 6 870 Ft
Applied Engineering Mechanics C. R. Poli / Kemény kötésű
common.buy 63 093 Ft
Analysis of Longitudinal Survey Data Marcel de Toledo Vieira / Puha kötésű
common.buy 31 871 Ft
Aspects of Amos Anselm C Hagedorn / Puha kötésű
common.buy 25 949 Ft

Mit dem Ziel, ein verhaltenswissenschaftlich begründetes und praktisch handhabbares Kausalmodell zur strategischen Markenführung zu entwicklen, werden die Ansätze zur Markenbewertung systematisiert. Die den Wert einer Marke potentiell beeinflussenden Variablen werden durch Literaturanalysen und Praktikerbefragungen ermittelt. Das so entwickelte und mit LISREL erfolgreich empirisch überprüfte Modell der MARKENSTÄRKE enthält die in der Markenführungspraxis bewährten Zielgrößen Entwicklung, Kunde, Verbreitung und Marktposition. Beim Modelleinsatzim strategischen Markencontrolling wird zwischen Soll-Ist-Vergleichen der Markenstärke und detaillierten Ursachenanalysen unterschieden. Standardisierte Messungen der Markenstärke mit geringem Aufwand sind ebenso möglich wie aufwendigere Untersuchungen der Markensituation.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Die Markenwertmessung Als Grundlage Strategischer Markenfuhrung
Szerző Frank Riedel
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 1996
Oldalszám 232
EAN 9783790809237
ISBN 3790809233
Libristo kód 01737681
Súly 332
Méretek 156 x 234 x 12
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása