Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Die Markenstrategie und -politik der HUGO BOSS AG

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Die Markenstrategie und -politik der HUGO BOSS AG
Libristo kód: 28272889
Kiadó Grin Verlag, március 2020
Studienarbeit aus dem Jahr 2017 im Fachbereich BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing, Note: 1... Teljes leírás
? points 130 b
20 324 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére

Studienarbeit aus dem Jahr 2017 im Fachbereich BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing, Note: 1,7, SRH Fernhochschule, Sprache: Deutsch, Abstract: In der vorliegenden Arbeit soll eine Analyse der bergeordneten Markenpolitik sowie Markenstrategie der

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Die Markenstrategie und -politik der HUGO BOSS AG
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2020
Oldalszám 52
EAN 9783346112149
ISBN 3346112144
Libristo kód 28272889
Kiadó Grin Verlag
Súly 90
Méretek 148 x 210 x 5
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása