Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Die Einfuehrung von Telefonbanking als Vertriebswege-Entscheidung von Kreditinstituten

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Die Einfuehrung von Telefonbanking als Vertriebswege-Entscheidung von Kreditinstituten Richard Ausfelder
Libristo kód: 14209330
Die Vertriebssysteme der Kreditinstitute befinden sich im Umbruch. Entscheidungen über die Einführun... Teljes leírás
? points 136 b hamarosan hamarosan
21 451 Ft
Utánnyomás Megjelenés ismeretlen Megjelenés ismeretlen

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
NOCTURNES Frédéric Chopin / Kotta
common.buy 8 403 Ft
hamarosan
Complete Cities of Ancient Egypt Steven Snape / Kemény kötésű
common.buy 11 330 Ft
A Million Mermaids Lulu Mayo / Puha kötésű
common.buy 3 748 Ft
Friedrichstein Kilian Heck / Kemény kötésű
common.buy 15 929 Ft
¡A jugar ya! 1 CARLOS GARCIA PALERMO / Audio CD
common.buy 5 884 Ft
Skoda Octavia Hans-Rüdiger Etzold / Puha kötésű
common.buy 9 003 Ft
ON SOME OF THE MOST IMPORTANT DISORDERS GEORGE ROBERT ROWE / Kemény kötésű
common.buy 14 116 Ft
Amusemens Serieux Et Badins Camus-Daras-N-R / Puha kötésű
common.buy 6 705 Ft
Lautrecin Son Pembesi Alessandro Barbero / Puha kötésű
common.buy 3 587 Ft
Health of Your Wealth Howard Wolkowitz / Puha kötésű
common.buy 11 018 Ft
Memoria de la luz Rufino Félix Morillón / Puha kötésű
common.buy 5 113 Ft
Gedichte Wilhelm Jensen / Puha kötésű
common.buy 11 819 Ft

Die Vertriebssysteme der Kreditinstitute befinden sich im Umbruch. Entscheidungen über die Einführung neuer, direkter Vertriebswege wie Telefonbanking stehen heute im Vordergrund. Aufbauend auf ein Modell, wie bei Vertriebswege-Entscheidungen generell vorzugehen ist, werden am Beispiel der Einführung des Telefonbanking folgende Fragestellungen analysiert: Welche Ziele kann ein Kreditinstitut mit der Einführung von Telefonbanking verfolgen? Welche kundenseitigen Faktoren sind für die Nachfrage nach Telefonbanking verantwortlich? Wie ist Telefonbanking zu gestalten (z.B. hinsichtlich technischer Variante, Haftung, Sicherheit, Preissetzung und Qualitätspolitik)? Welche Rolle spielt Telefonbanking innerhalb des Vertriebswege-Mix? Wie läßt sich eine Kosten-Nutzen-Analyse der Vertriebswege-Entscheidung aufbauen?

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Die Einfuehrung von Telefonbanking als Vertriebswege-Entscheidung von Kreditinstituten
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 1996
Oldalszám 190
EAN 9783631303191
ISBN 363130319X
Libristo kód 14209330
Súly 290
Méretek 148 x 210 x 13
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása