Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Development of the Syntax-Discourse Interface

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Development of the Syntax-Discourse Interface S. Avrutin
Libristo kód: 05250685
Kiadó Springer, szeptember 1999
In this book, I address several issues of child linguistic development from the perspective of the s... Teljes leírás
? points 331 b
52 141 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Let Love Find You John Selby / Puha kötésű
common.buy 7 320 Ft
Portuguese in Canada Carlos Teixeira / Puha kötésű
common.buy 17 723 Ft
Conspirators Michael Andre Bernstein / Puha kötésű
common.buy 4 201 Ft
Beach Management Micallef / Puha kötésű
common.buy 33 899 Ft
Environmental Governance James Evans / Puha kötésű
common.buy 32 483 Ft

In this book, I address several issues of child linguistic development from the perspective of the syntax -discourse interface. Traditionally, language acquisition research has focused on the development of one of the linguistic modules, e.g. acquisition of syntax, morphology or phonology. While this approach can be viewed as fruitful in some cases, there is a number of linguistic phenomena whose explanation depends on the interaction of different modules and, therefore, different domains of linguistic knowledge. A typical example is pronominal anaphora: It can be shown that to correctly use pronominal elements, normal adult speakers must possess both syntactic and pragmatic knowledge, and that these kinds of knowledge must interact with each other. With regard to the language acquisition process, such phenomena suggest a somewhat different approach to the language acquisition research. Indeed, if some experimental studies show that children make errors in the construction under investigation, it will be necessary to consider these results from the point of view of the interaction of the different domains of linguistic knowledge involved in their interpretation. In other words, if this particular construction requires the integration of, for example, syntactic and discourse-based knowledge, children's errors may, in principle, be due to their lack of the former, the latter, or both kinds of knowledge, and cannot be taken as direct evidence for the "underdeveloped" status of just one of them.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása