Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Designing Website Interface for E-Commerce

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Designing Website Interface for E-Commerce Shun Cai
Libristo kód: 06830561
Kiadó VDM Verlag, január 2010
Over the last two decades, the Internet has been dramatically revolutionizing many aspects of transa... Teljes leírás
? points 208 b
32 670 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


International Trade Patterns of Australian Wine Jumpoth Boriraj / Puha kötésű
common.buy 29 476 Ft
Prisoner of Zenda Anthony Hope / Puha kötésű
common.buy 5 698 Ft
Interactive Dynamic-System Simulation Granino A. Korn / Kemény kötésű
common.buy 112 322 Ft
Produktbeurteilung Der Konsumenten Ulrike Bleicker / Puha kötésű
common.buy 28 801 Ft
Goethe Hermann Grimm / Puha kötésű
common.buy 27 652 Ft
Cross-Continental Agro-Food Chains / Kemény kötésű
common.buy 83 587 Ft
Peril in the Palace Paul McCusker / Puha kötésű
common.buy 2 630 Ft
Pharmaceutical Experimental Design and Interpretation N. Anthony Armstrong / Kemény kötésű
common.buy 109 899 Ft
Feature Based Visualization Younis Hijazi / Puha kötésű
common.buy 23 436 Ft
Estres + DePorte= Afrontamiento Marlon Frank Espinosa Requesens / Puha kötésű
common.buy 18 997 Ft
Women and Immigration Law Thomas Spijkerboer / Puha kötésű
common.buy 11 582 Ft

Over the last two decades, the Internet has been dramatically revolutionizing many aspects of transactions between consumers and firms. Unlike traditional marketing channel, B2C e-commerce depends largely on Web interface to communicate information with consumers. The distinctiveness of this new marketing channel highlights the importance of understanding the effects of the Web interface design on consumers online shopping behavior. This book, therefore, provides new suggestions for B2C e-commerce practitioners on how to design Web interface. Three separate but related essays are included. The first essay presents an online customer value framework to examine key components of customer value and investigate its impact on e-commerce competition. The second essay investigates how website aesthetics influences online consumer shopping value. Finally, the third essay investigates how product list design on e-commerce website affects consumer decision making and product choices. These analyses should help shed some light on how to design appropriate interfaces, and should be especially useful to designers of Web stores.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Designing Website Interface for E-Commerce
Szerző Shun Cai, Yunjie Xu
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2010
Oldalszám 200
EAN 9783639227819
ISBN 3639227816
Libristo kód 06830561
Kiadó VDM Verlag
Súly 299
Méretek 152 x 229 x 12
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása