Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Designing for Print

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Designing for Print Charles Conover
Libristo kód: 01389062
Kiadó John Wiley & Sons Inc, október 2011
A highly visual guide to designing for print media -- from project inception to final production --... Teljes leírás
? points 173 b
27 259 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Spaß mit Max 3 Pracovní sešit Irena Lenčová / Puha kötésű
common.buy 2 942 Ft
Alan V. Lowenstein Alan V. Lowenstein / Puha kötésű
common.buy 15 204 Ft
Chronik eines weitgehend normalen Afrikaaufenthalts Gaspard Dünkelsbühler / Kemény kötésű
common.buy 19 829 Ft
After Canaan Wayde Compton / Puha kötésű
common.buy 7 395 Ft
Betriebswirtschaftliche Aspekte des Industriebaues. Thomas Brittinger / Puha kötésű
common.buy 31 446 Ft
Burns Ruth E. Humphries / Kemény kötésű
common.buy 44 428 Ft
Church Potluck Carry-Ins and Casseroles Susie Siegfried / Puha kötésű
common.buy 8 025 Ft
Concentration Inequalities Stephane Boucheron / Puha kötésű
common.buy 25 400 Ft
Assessment of Development Results United Nations Development Programme / Puha kötésű
common.buy 8 136 Ft

A highly visual guide to designing for print media -- from project inception to final production -- now in full color§Packed with hundreds of informative, illustrated examples, Designing for Print, Second Edition demonstrates methods and techniques for creating top-quality print media projects. Carefully chosen real-world design exercises and problem-solving projects offer hands-on practice to help readers achieve strong designs.§Now presented in a stunning full-color format, this easy-to-use guide has been fully revised and updated for applications in the Adobe Creative Suite. It presents software tricks and tips, along with discussions on scanning, output, and other issues related to digital design for print and electronic media. Up-to-date coverage includes useful skills for getting the most out of the latest technologies. Dozens of sidebars and step-by-step descriptions walk readers through the design process in the same order actual projects are implemented. These steps include:§Planning your design§Designing with type§Designing with photographs§Advanced typography§Preparing images§Illustrating effectively§Pre-press production§Filled with content that progresses from planning through execution, Designing for Print, Second Edition gives a peerless introduction to designing all types of print projects.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Designing for Print
Szerző Charles Conover
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2011
Oldalszám 256
EAN 9780470905975
ISBN 0470905972
Libristo kód 01389062
Súly 706
Méretek 207 x 274 x 11
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása