Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Design and Use of Serious Games

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Design and Use of Serious Games Marja Kankaanranta
Libristo kód: 01418771
Kiadó Springer-Verlag New York Inc., december 2008
During the last few years, a new area of creative media industry, namely Serious Games, has started... Teljes leírás
? points 331 b
51 742 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-15 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Spisy 2 Povídky Bohumil Hrabal / Kemény kötésű
common.buy 9 603 Ft
Dermatologie und Venerologie fur das Studium Peter Fritsch / Kemény kötésű
common.buy 37 074 Ft
Cyber Situational Awareness Sushil Jajodia / Puha kötésű
common.buy 51 742 Ft
Die 44 wichtigsten Gitarrenetüden für die Mittelstufe Hubert Käppel / Puha kötésű
common.buy 11 883 Ft
Knowing the Odds John B Walsh / Kemény kötésű
common.buy 44 403 Ft
Caring Presence Simon Shreiber / Puha kötésű
common.buy 7 604 Ft
Exploring the School Leadership Landscape Peter Earley / Kemény kötésű
common.buy 89 896 Ft
Secret Seven: Puzzle For The Secret Seven Enid Blyton / Puha kötésű
common.buy 3 265 Ft

During the last few years, a new area of creative media industry, namely Serious Games, has started to emerge around the world. The term serious games has become more popular for example in the fields of education, business, welfare and safety. Despite this, there has been no single definition of serious games. A key question, what the concept itself means, has stayed unsolved though most have agreed on a definition that serious games are games or game-like interactive systems developed with game technology and design principles for a primary purpose other than pure entertainment.§In this book, serious games are understood as games which aim at providing an engaging, self-reinforcing context in which to motivate and educate the players. Serious games can be of any genre, use any game technology, and be developed for any platform. They can be entertaining, but usually they teach the user something. The central aim of serious games is to raise quality of life and well-being. As part of interactive media industry, the serious games field focuses on designing and using digital games for real-life purposes and for the everyday life of citizens in information societies. The field of serious games focuses on such areas as education, business, welfare, military, traffic, safety, travelling and tourism.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása