Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Design and Brand

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Design and Brand Robert Kreuzbauer
Libristo kód: 06988505
Kiadó Deutscher Universitats-Verlag, március 2002
Although the strategic importance of design for creating strong brands has been known for some time,... Teljes leírás
? points 198 b
30 822 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-15 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Shaq Uncut Shaquille ONeal / Puha kötésű
common.buy 11 024 Ft
Coloring Book Monet Doris Kutschbach / Puha kötésű
common.buy 3 603 Ft
kiárusítás
Seedlip Cocktail Book Ben Branson / Kemény kötésű
common.buy 5 909 Ft
Surviving High School Lele Pons / Puha kötésű
common.buy 3 713 Ft
Cookie Craft Christmas Valerie Peterson / Kemény kötésű
common.buy 6 158 Ft
Jesus Swagger Jarrid Wilson / Puha kötésű
common.buy 7 341 Ft
German Naval Guns 1939-1945 Miroslaw Skwiot / Kemény kötésű
common.buy 17 896 Ft
Pong! Alan MacDonald / Puha kötésű
common.buy 2 371 Ft
Shingle Street Blake Morrison / Puha kötésű
common.buy 5 924 Ft
Tough Trucks Bobbie Kalman / Puha kötésű
common.buy 4 147 Ft
Age of Acquiescence Steve Fraser / Kemény kötésű
common.buy 10 086 Ft

Although the strategic importance of design for creating strong brands has been known for some time, studies on marketing have neglected to investigate the relationship between design and brand.§On the basis of sign- and cognitive-scientific theories, Robert Kreuzbauer develops an approach to explain the influence of design on brand perception and the storage of brand knowledge. He integrates the latest theories on form perception and cognitive knowledge representation and shows how salient product form attributes (brand identifiers) shape the entire brand. The author also presents a detailed discussion of diverse methods for identifying salient brand design attributes.§§

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Design and Brand
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2002
Oldalszám 248
EAN 9783824475940
ISBN 3824475944
Libristo kód 06988505
Súly 302
Méretek 148 x 210 x 13
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása