Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Tájékoztatjuk kedves Vásárlóinkat, hogy az ügyfélszolgálat az állami ünnep végett nem elérhető. Megértésüket köszönjük.

Hochschul-Social Media-Index

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Hochschul-Social Media-Index Sepita Ansari
Libristo kód: 01853328
Kiadó Tredition Gmbh, május 2013
Ziel dieser Studie ist die Ermittlung und die Bewertung der Aktivität von über 200 deutschen Hochsch... Teljes leírás
? points 42 b
6 601 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Stanislav Rakús Temporálne poznámky a iné prózy Stanislav Rakús / Kemény kötésű
common.buy 4 091 Ft
TOPP Malované rolády Vito Capezzuto / Puha kötésű
common.buy 813 Ft
Josef Frank: Villa Carlsten Mikael Bergquist / Kemény kötésű
common.buy 14 271 Ft
Neologismen Sandra Innerwinkler / Puha kötésű
common.buy 6 224 Ft
Bretton Woods-Institutionen Reza Nemetzade / Puha kötésű
common.buy 40 428 Ft
Clinical Functional MRI Christoph Stippich / Puha kötésű
common.buy 57 439 Ft
hamarosan
Handbuch Mediengeographie Tristan Thielmann / Puha kötésű
common.buy 23 713 Ft
Deconstructing Apartheid Discourse Aletta J. Norval / Puha kötésű
common.buy 15 445 Ft
Management, Early Capstones, 30 Years of mir Klaus Macharzina / Puha kötésű
common.buy 20 902 Ft
Bioelectrochemistry IV Bruno Andrea Melandri / Kemény kötésű
common.buy 47 501 Ft
Management from the Masters Morgen Witzel / Kemény kötésű
common.buy 12 403 Ft
Orte der Magie Pirmina Caminada / Puha kötésű
common.buy 9 000 Ft
Buried in Beignets J.R. Ripley / Puha kötésű
common.buy 8 624 Ft
St.-Gotthard-Bahn Heinrich Rüegg / Puha kötésű
common.buy 21 328 Ft
Chemomechanical Instabilities in Responsive Materials Pierre Borckmans / Puha kötésű
common.buy 51 953 Ft

Ziel dieser Studie ist die Ermittlung und die Bewertung der Aktivität von über 200 deutschen Hochschulen innerhalb der Social Media anhand eines Index. Der Hochschul-Social Media Index wird durch einen gewichteten additiven Index (Min: 0 Punkte Max: 100 Punkte) erstellt Die Gewichtungen werden anhand des Nutzungsgrades der in Deutschland verbreiteten Social Media Platt-formen und dem Grad der Aktivität der potenziellen sozialen Interaktion der Plattformen in Form eines Scoring Modells bewertet. Im Fokus der Studie sind dementsprechend die Social Media-Plattformen Facebook, Twitter, YouTube, Xing, sowie die Integration von Social Buttons, die auf der Start-seite der jeweiligen Hochschulen implementiert wurden. Die Messung der Werte der Einzelindikatoren erfolgte am 08.01.2013. Die Social Media Plattformen LinkedIn, Google+ sowie weitere Social Media Netzwerke sind mangels Mitgliederzahlen und mangels der Berücksichtigung durch die Hochschulen nicht in den Index mit aufgenommen worden. Im Ergebnis wird deutlich, dass einige Hochschulen sehr aktiv mit ihren Studierenden und ihren Stakeholdern kommunizieren hier fällt auch auf, dass es sehr große Unter-schiede zwischen der Aktivität der Social Media Maßnahmen gibt. Einige Hochschulen (unter anderem auch Elite-Hochschulen) verzichten sogar auf den Einsatz von Social Media Maßnahmen und unterlassen die Kommunikation mit den im Social Media sehr aktiven Studierenden.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Hochschul-Social Media-Index
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2013
Oldalszám 54
EAN 9783849545574
ISBN 3849545571
Libristo kód 01853328
Súly 82
Méretek 148 x 210 x 3
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása