Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Demand Chain Management im Handel

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Demand Chain Management im Handel Gisela Angerer
Libristo kód: 06829715
Kiadó VDM Verlag, november 2009
Durch den Wegfall von internationalen Grenzen und steigendem Wettbewerbsdruck sehen sich viele Unter... Teljes leírás
? points 208 b
32 670 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Psychology of Jealousy and Envy Peter Salovey / Kemény kötésű
common.buy 28 393 Ft
Overcome Heart Disease with Eecp Debra Braverman / Puha kötésű
common.buy 8 403 Ft
Progress in Botany / Fortschritte der Botanik Hubert Ziegler / Puha kötésű
common.buy 52 141 Ft
State of Food Insecurity in the World 2010 Food and Agriculture Organization of the United Nations / Puha kötésű
common.buy 13 315 Ft
Applications of Matrix Converters for Wind Turbine Systems S. Masoud Barakati / Puha kötésű
common.buy 37 849 Ft
Decentralization and health services in Nepal Krishna Regmi / Puha kötésű
common.buy 37 849 Ft
Apocalyptic Bodies Tina Pippin / Puha kötésű
common.buy 24 141 Ft
Methods for the Ethnography of Communication Char Ullman / Kemény kötésű
common.buy 95 642 Ft
Perceptions of Criminal Justice Vicky de Mesmaecker / Kemény kötésű
common.buy 62 418 Ft

Durch den Wegfall von internationalen Grenzen und steigendem Wettbewerbsdruck sehen sich viele Unternehmen gezwungen, neue Maßnahmen zur Erhöhung der Konkurrenzfähigkeit zu ergreifen. Zahlreiche Betriebe realisieren, dass die Kunden und deren Bedürfnisse die treibenden Kräfte für den Erfolg sind. Das Konzept Demand Chain Management setzt an diesem Punkt an. Das vorrangige Ziel ist die Befriedigung der Kundenwünsche und damit verbunden eine Erhöhung der Umsätze sowie eine Erschließung von Wachstumspotentialen. Zudem wird eine Steigerung der Prozesseffizienz in der gesamten Wertschöpfungskette angestrebt. Die Potentiale sind gestärkte Kundenbeziehungen, genauere Bedarfsprognosen und erhöhte Wettbewerbsfähigkeit. Im Zusammenhang mit DCM werden oft Konzepte wie SCM, CRM, etc. genannt. Diese stehen alle in einer Beziehung zueinander, die im Buch systematisch hinterfragt und erstmalig in dieser Weise analysiert wurde. Dieses Buch gibt detaillierte Informationen zum Thema DCM und ist eine Hilfestellung zur erfolgreichen Implementierung für Unternehmen.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Demand Chain Management im Handel
Szerző Gisela Angerer
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2009
Oldalszám 176
EAN 9783639218596
ISBN 3639218590
Libristo kód 06829715
Kiadó VDM Verlag
Súly 268
Méretek 152 x 229 x 10
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása