Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Decision Making in Business

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Decision Making in Business Jack Maroun
Libristo kód: 04517820
Kiadó Oxford University Press Inc, január 1991
Decision Making in Business is a versatile casebook for business and management courses. It features... Teljes leírás
? points 442 b
71 044 Ft
Kiadói készleten rendelésre Küldés 17-26 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Martin Baxendale's Better Sex Guide Martin Baxendale / Puha kötésű
common.buy 1 416 Ft
Field Guide to the Rattans of Lao PDR, A Tom D. Evans / Puha kötésű
common.buy 17 843 Ft
Broughton Norman Barfield / Puha kötésű
common.buy 7 740 Ft
Edible Wild Mushrooms of North America David W. Fischer / Puha kötésű
common.buy 19 337 Ft
Domination of Strangers Jon E Wilson / Puha kötésű
common.buy 49 725 Ft
Ecology of Fire Robert J. Whelan / Puha kötésű
common.buy 45 384 Ft
Energy Psychology Journal, 3:2 Dawson Church / Puha kötésű
common.buy 24 965 Ft

Decision Making in Business is a versatile casebook for business and management courses. It features 34 realistic, functional business situations portrayed by 16 business professionals. The cases are short and varied, allowing instructors maximum flexibility. Each case is set up independently, so that the cases may be completed in any sequence. Students are exposed to a much broader spectrum of topics than is available in the cases that accompany most introductory business texts. The Third Edition has been completely revised and updated. Objective questions now follow each case, which facilitates instructor evaluation of student comprehension. There are also additional applications-oriented discussion questions. In addition to gaining early exposure to case analysis, students actually enjoy doing the problem solving necessary for each business situation. The book eases the job of teaching by stimulating classroom interaction and promoting active learning. Students learn to think about actual, real-world situations and how to make business decisions for themselves. Decision Making in Business stands alone or can be used to supplement another text. A comparative matrix enables instructors to integrate the case book into the course with a minimal amount of effort. It correlates the cases with appropriate chapters in the most commonly used introductory business texts. Instructors will find comprehensive pedagogical support in the accompanying Instructor's Manual/Testing Program which features: * Case objectives * Key terms * Additional points for consideration * Major and minor case issues * Test bank of additional objective questions * Answer thrusts to discussion questions * Answer keys for the objective questions

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Decision Making in Business
Szerző Jack Maroun
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 1991
Oldalszám 170
EAN 9780195329643
ISBN 0195329643
Libristo kód 04517820
Súly 429
Méretek 217 x 279 x 10
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása