Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Death and Life of the Music Industry in the Digital Age

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Death and Life of the Music Industry in the Digital Age Jim Rogers
Libristo kód: 01350578
Kiadó Bloomsbury Publishing, július 2013
The Death and Life of the Music Industry in the Digital Age challenges the conventional wisdom that... Teljes leírás
? points 128 b
20 222 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Hal Leonard Guitar Method - Jazz Guitar Jeff Schrodl / Könyv
common.buy 9 285 Ft
Notes Left Behind Brooke Desserich / Puha kötésű
common.buy 7 209 Ft
Phonemic Awareness in Young Children Etc / Spirálozott
common.buy 15 693 Ft
Agur. Hollywood : Hollywood me mata Javi Cillero / Puha kötésű
common.buy 5 003 Ft
Income Inequality in Korea An Chong-Bum / Kemény kötésű
common.buy 19 909 Ft
Der Uetliberg Stefan Schneiter / Kemény kötésű
common.buy 13 360 Ft
Computational Subsurface Hydrology Gour-Tsyh (George) Yeh / Kemény kötésű
common.buy 52 141 Ft
Fraktalsegment-Kompression Guido Bohmann / Kemény kötésű
common.buy 26 297 Ft
Mediating Modernity Lauren B Strauss / Puha kötésű
common.buy 22 821 Ft

The Death and Life of the Music Industry in the Digital Age challenges the conventional wisdom that the internet is 'killing' the music industry. While technological innovations (primarily in the form of peer-to-peer file-sharing) have evolved to threaten the economic health of major transnational music companies, Rogers illustrates how those same companies have themselves formulated highly innovative response strategies to negate the harmful effects of the internet. In short, it documents how the radical transformative potential of the internet is being suppressed by legal and organisational innovations. Grounded in a social shaping perspective, The Death and Life of the Music Industry in the Digital Age contends that the internet has not altered pre-existing power relations in the music industry where a small handful of very large corporations have long since established an oligopolistic dominance. Furthermore, the book contends that widespread acceptance of the idea that online piracy is rampant, and music largely 'free' actually helps these major music companies in their quest to bolster their power. In doing this, the study serves to deflate much of the transformative hype and digital 'deliria' that has accompanied the internet's evolution as a medium for mass communication.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Death and Life of the Music Industry in the Digital Age
Szerző Jim Rogers
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2013
Oldalszám 248
EAN 9781623560010
ISBN 1623560012
Libristo kód 01350578
Súly 310
Méretek 139 x 216 x 17
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása