Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Data Sources for Business and Market Analysis

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Data Sources for Business and Market Analysis John V. Ganly
Libristo kód: 04927617
Kiadó Scarecrow Press, január 1994
Now in paperback! A totally revised and updated version of the well-known and well-received 3rd edi... Teljes leírás
? points 324 b
51 327 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


NEW ENGLANDS RURAL WINTER John Chick B. 1860 Murray / Kemény kötésű
common.buy 12 434 Ft
Lasting Value - Lessons from a Century of Agility at Lincoln Electric Joseph A. Maciariello / Kemény kötésű
common.buy 39 906 Ft
Journalism Ethics Christopher Meyers / Kemény kötésű
common.buy 97 580 Ft
Economics of Administrative Law / Kemény kötésű
common.buy 138 641 Ft
In War's Dark Shadow W.Bruce Lincoln / Puha kötésű
common.buy 16 203 Ft
'Round This Mountain Oma Boyd / Puha kötésű
common.buy 6 883 Ft
Easy Passages for Translation Into Latin Sargent John Young Sargent / Puha kötésű
common.buy 10 869 Ft
Restorative Justice and Criminal Justice Anthony E. Bottoms / Kemény kötésű
common.buy 62 688 Ft

Now in paperback! A totally revised and updated version of the well-known and well-received 3rd edition by Nathalie Frank & John Ganly (cited in Sheehy and White and recommended by Library Journal), this is a guide to information sources, primarily but not exclusively statistical, available to the researcher working in the business field. Global in scope, the new edition covers information in all formats. While Ganly continues to emphasize marketing information, he also covers general business sources and financial sources. The book stresses the importance of understanding the source producing the information, with each chapter devoted to a particular type of organization or body of information. Major sections deal with the output of the Federal government; regional and local governments; foreign sources; universities; and research centers and professional and trade associations. Each section lists aids available to the researcher using the information and identifies the major recurring information products of a given organization. The revolution in information access that has taken place since the third edition has made it essential to greatly expand the identification of machine readable information sources available to the researcher and to introduce new formats such as CD-ROM. The new edition also includes expanded coverage of intergovernmental and foreign business information sources and a new chapter on sources for software and hardware. The author has updated information about major sources listed in earlier editions.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása