Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Daily You

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Daily You Joseph Turow
Libristo kód: 01238364
Kiadó Yale University Press, március 2013
The Internet is often hyped as a means to enhanced consumer power: a hypercustomized media world whe... Teljes leírás
? points 65 b
10 614 Ft -5 %
10 083 Ft
50 % esély Keressük az egész világon Mikor kapom meg a terméket?

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Opakování dějin Pravěk a starověk Řešení Helena Mandelová / Puha kötésű
common.buy 2 445 Ft
30 Days to Taming Your Tongue Workbook Deborah Smith Pegues / Puha kötésű
common.buy 4 660 Ft
Cell Biology and Pathology of Myelin Bernhard H.J. Juurlink / Kemény kötésű
common.buy 35 193 Ft
Case for Memory Enhancement Paul M tuanying M r ithi / Puha kötésű
common.buy 44 887 Ft
International Law Reports: Volume 149 Elihu Lauterpacht / Kemény kötésű
common.buy 65 931 Ft
Lehmausfachungen und Lehmputze. Franz Volhard / Puha kötésű
common.buy 12 248 Ft
Artificial Intelligence and Neural Networks F. Acar Savaci / Puha kötésű
common.buy 26 198 Ft

The Internet is often hyped as a means to enhanced consumer power: a hypercustomized media world where individuals exercise unprecedented control over what they see and do. That is the scenario media guru Nicholas Negroponte predicted in the 1990s, with his hypothetical online newspaper The Daily Me - and it is one we experience now in daily ways. But, as media expert Joseph Turow shows, the customized media environment we inhabit today reflects diminished consumer power. Not only ads and discounts but even news and entertainment are being customized by newly powerful media agencies on the basis of data we don't know they are collecting and individualized profiles we don't know we have. Little is known about this new industry: how is this data being collected and analyzed? And how are our profiles created and used? How do you know if you have been identified as a "target" or "waste" or placed in one of the industry's finer-grained marketing niches? Are you, for example, a Socially Liberal Organic Eater, a Diabetic Individual in the Household, or Single City Struggler? And, if so, how does that affect what you see and do online? Drawing on groundbreaking research, including interviews with industry insiders, this important book shows how advertisers have come to wield such power over individuals and media outlets - and what can be done to stop it.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása