Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Cut of His Coat

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Cut of His Coat Brent Shannon
Libristo kód: 04935503
Kiadó Ohio University Press, augusztus 2006
The English middle class in the late nineteenth century enjoyed an increase in the availability and... Teljes leírás
? points 168 b
26 378 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Chopin, Frédéric - Balladen Frédéric Chopin / Kemény kötésű
common.buy 10 862 Ft
Die Frau ohne Schatten, 2 DVDs Richard Strauss / DVD
common.buy 12 700 Ft
Contested Closets Larry Gross / Puha kötésű
common.buy 12 242 Ft
Der Monolog des Adramelech Val / Puha kötésű
common.buy 4 373 Ft
Information Behavior of a New Generation Jamshid Beheshti / Puha kötésű
common.buy 45 405 Ft
hamarosan
Adventures of Huckleberry Finn Pegasus / Puha kötésű
common.buy 2 453 Ft
Public Issue Television Peter Goddard / Kemény kötésű
common.buy 44 005 Ft
Istanbul Contrasts Hossein Amirsadeghi / Kemény kötésű
common.buy 41 894 Ft

The English middle class in the late nineteenth century enjoyed an increase in the availability and variety of material goods. With that, the visual markers of class membership and manly behavior underwent a radical change. In "The Cut of His Coat: Men, Dress, and Consumer Culture in Britain, 1860-1914", Brent Shannon examines familiar novels by authors such as George Eliot, Anthony Trollope, Thomas Hughes, and H. G. Wells, as well as previously unexamined etiquette manuals, period advertisements, and fashion monthlies, to trace how new ideologies emerged as mass-produced clothes, sartorial markers, and consumer culture began to change. While Victorian literature traditionally portrayed women as having sole control of class representations through dress and manners, Shannon argues that middle-class men participated vigorously in fashion. Public displays of their newly acquired mannerisms, hairstyles, clothing, and consumer goods redefined masculinity and class status for the Victorian era and beyond. "The Cut of His Coat" probes the Victorian disavowal of men's interest in fashion and shopping to recover men's significant role in the representation of class through self-presentation and consumer practices.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása