Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Customer Understanding: Three Ways to Put the "Customer" in Customer Experience (and at the Heart of Your Business)

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Customer Understanding: Three Ways to Put the "Customer" in Customer Experience (and at the Heart of Your Business) Annette Franz
Libristo kód: 26995789
Kiadó Independently Published, szeptember 2019
Struggling to ensure that the customer is at the center of all your business does?This book is your...
? points 83 b
13 008 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


A vásárlók ilyet vásároltak


toplistás
12 Rules for Life Jordan B. Peterson / Puha kötésű
common.buy 4 654 Ft
toplistás
Start With Why Simon Sinek / Puha kötésű
common.buy 4 654 Ft
toplistás kiárusítás
Crossing the Chasm, 3rd Edition Geoffrey A. Moore / Puha kötésű
common.buy 8 044 Ft
toplistás
Influence Robert B. Cialdini / Kemény kötésű
common.buy 12 493 Ft
toplistás
Dare to Lead Brené Brown / Puha kötésű
common.buy 6 794 Ft
toplistás
Experience Economy, With a New Preface by the Authors B. Joseph Pine Ii / Kemény kötésű
common.buy 11 653 Ft
toplistás
Power of Habit Charles Duhigg / Puha kötésű
common.buy 4 964 Ft
toplistás
Choice Factory Richard Shotton / Puha kötésű
common.buy 6 824 Ft
toplistás
Hacking Growth Morgan Brown / Puha kötésű
common.buy 6 324 Ft
The Checklist Manifesto Atul Gawande / Puha kötésű
common.buy 4 499 Ft
Never Eat Alone Keith Tahl Ferrazzi Raz / Puha kötésű
common.buy 5 044 Ft
Innovator's Dilemma Clayton M Christensen / Kemény kötésű
common.buy 12 713 Ft
Einstein Walter Isaacson / Puha kötésű
common.buy 4 199 Ft
Sprint Jake Knapp / Kemény kötésű
common.buy 9 529 Ft
Onboarding Matters / Puha kötésű
common.buy 6 764 Ft

Struggling to ensure that the customer is at the center of all your business does?This book is your guide to putting the "customer" in customer experience.Not sure what that means? Well, for starters, too many executives believe the

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Customer Understanding: Three Ways to Put the "Customer" in Customer Experience (and at the Heart of Your Business)
Szerző Annette Franz
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2019
Oldalszám 220
EAN 9781686886812
ISBN 1686886810
Libristo kód 26995789
Súly 299
Méretek 152 x 229 x 12
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Ezt is ajánljuk


toplistás
Animal Friends of Pica Pau 3 Yan Schenkel / Puha kötésű
common.buy 7 684 Ft
toplistás
Storytelling with Data Cole Nussbaumer Knaflic / Puha kötésű
common.buy 14 853 Ft
toplistás
Spark John J. Ratey / Puha kötésű
common.buy 7 464 Ft
Obviously Awesome April Dunford / Puha kötésű
common.buy 7 514 Ft
Dlaczego zebry nie mają wrzodów Sapolsky Robert M. / Puha kötésű
common.buy 9 449 Ft
Ostatni bastion umysłu Garri Kasparow / Puha kötésű
common.buy 5 264 Ft
Gamification for Business Sune Gudiksen / Puha kötésű
common.buy 22 287 Ft
Business Simulation in Industrial and University Education Paul Stephen 1930- Greenlaw / Puha kötésű
common.buy 11 418 Ft

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása