Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Customer Service in Health Care - A Grassroots Approach to Creating a Culture of Excellence (AHA s and Jossey-Bass)

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Customer Service in Health Care - A Grassroots Approach to Creating a Culture of Excellence (AHA s and Jossey-Bass) Kristin Baird
Libristo kód: 05191015
Kiadó John Wiley & Sons Inc, július 2014
Research confirms that it is six times more costly to attract a new customer than it is to retain an... Teljes leírás
? points 269 b
42 353 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Saddles and Spurs Raymond W. Settle / Puha kötésű
common.buy 7 521 Ft
Digitizing The Customer Journey / Kemény kötésű
common.buy 9 285 Ft
Seguir del sol Dieter Gerhard / Puha kötésű
common.buy 9 315 Ft
Christmas meets Jazz, Klavier, m. Audio-CD Alexandra Korn / Puha kötésű
common.buy 8 484 Ft
Dem Leben entrissen Claudia Puhlfürst / Kemény kötésű
common.buy 5 476 Ft
Anthems for Choirs 3 Philip Ledger / Kotta
common.buy 9 411 Ft

Research confirms that it is six times more costly to attract a new customer than it is to retain an existing one. Creating a culture of service excellence requires planning, preparation, and persistence. Customer Service in Health Care is designed to provide readers with the fundamental information and skills to start or strengthen a customer service initiative within a health care organization. This book concentrates on action as opposed to theory. It offers a practical, step-by-step process for creating a culture shift toward customer service excellence at all levels of an organization, and presents the essentials to improving performance that will bring the individuals closer to the mission, values, and standards. Chapters focus on: Tools for establishing and measuring customer service team goals Creating customer service standards unique to your organization Tips on training sessions Strategies for maintaining top-of-mind awareness of customer service among employees Customer service techniques for physicians and nurses An overview of customer service as an essential component of business development and marketing

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Customer Service in Health Care - A Grassroots Approach to Creating a Culture of Excellence (AHA s and Jossey-Bass)
Szerző Kristin Baird
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2014
Oldalszám 176
EAN 9780787952518
ISBN 0787952516
Libristo kód 05191015
Súly 262
Méretek 156 x 231 x 10
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása