Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Customer Satisfaction In Organized Retailing

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Customer Satisfaction In Organized Retailing Suresh Reddy Jakka
Libristo kód: 02208251
Kiadó LAP Lambert Academic Publishing, október 2013
Customers evaluate customer service by comparing their perceptions of the service delivered with the... Teljes leírás
? points 222 b
38 369 Ft -9 %
34 645 Ft
Beszállítói készleten Küldés 8-10 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Giuseppe Verdi Arthur Neisser / Puha kötésű
common.buy 6 453 Ft
ELABORER UN COURS DE FLE Janine Courtillon / Puha kötésű
common.buy 34 236 Ft
Practically Raw Amber Shea Crawley / Puha kötésű
common.buy 8 200 Ft
Hal Becker's Ultimate Sales Book Hal Becker / Puha kötésű
common.buy 7 686 Ft
Baseball beyond Borders Frank P Jozsa / Kemény kötésű
common.buy 55 162 Ft
Foundations for Microwave Circuits Gilbert H. Owyang / Puha kötésű
common.buy 26 206 Ft
Badger, Boomer and Bathroom Bob John Wilson / Puha kötésű
common.buy 4 162 Ft
Machine Learning: ECML-93 Pavel B. Brazdil / Puha kötésű
common.buy 26 206 Ft
Scripts and Scenarios Richard Andrews / Puha kötésű
common.buy 25 008 Ft
Advances in Corrosion Science and Technology Mars G. Fontana / Puha kötésű
common.buy 26 206 Ft
Inseln des grossen Ozeans im Natur- und Voelkerleben Georg Hartwig / Puha kötésű
common.buy 22 682 Ft
Story of Surnames and Geneaology Bowman / Puha kötésű
common.buy 16 589 Ft
Manual Of Fire Assaying Charles Herman Fulton / Puha kötésű
common.buy 13 580 Ft

Customers evaluate customer service by comparing their perceptions of the service delivered with their expectations. Thus, to improve service, retailers need to close the gaps between the service delivered and the customers expectations. This gap may be reduced by knowing what customers expect. Customer satisfaction is a growing concern among businesses, throughout the world particularly in service sectors like retailing,. Today, manufacturing and service companies, large and small, use satisfaction research to determine the critical product and service attributes that provide customer satisfaction. Retailers need to concentrate majorly on various factors of Customer purchasing patterns, Product/Service parameters, Interior atmosphere, Internal/External facilities, Customer support staff, Store brand products. For the study,a sample size of 1200 customers was selected from three retail malls from Hyderabad city,India namely, Hyderabad Central, City Centre, and MPM mall, Sample is drawn from each mall 400 customers were selected with systematic random sampling. To analyze the data various statistical tools like chi-square test, means, factor analysis,etc.,are used.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Customer Satisfaction In Organized Retailing
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2013
Oldalszám 396
EAN 9783659145001
Libristo kód 02208251
Súly 608
Méretek 150 x 220 x 24
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása