Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Customer Relationship Management

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Customer Relationship Management Gerhard Raab
Libristo kód: 04681366
Kiadó Taylor & Francis Ltd, április 2008
"Customer Relationship Management" (CRM) introduces the management philosophy of CRM. This is the fi... Teljes leírás
? points 518 b
81 446 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Intuition Pumps and Other Tools for Thinking Daniel C. Dennett / Puha kötésű
common.buy 8 469 Ft
Intelligent Decision Technologies 2016 Ireneusz Czarnowski / Kemény kötésű
common.buy 103 526 Ft
Migration Process Pnina Werbner / Puha kötésű
common.buy 22 050 Ft

"Customer Relationship Management" (CRM) introduces the management philosophy of CRM. This is the first book to explore the benefits to the firm of a globally integrated approach to customer relationship management. The authors contend that the best hope for achieving a sustainable competitive advantage in a global marketplace is by means of better understanding which customers are in the best position to experience long-term, profitable relationships for the globally-oriented firm. The book offers both an academic and practical viewpoint of the importance of CRM in a global framework. It integrates the topics of knowledge management, total quality management, and relationship marketing with the goal of explaining the benefits of CRM for internationally active firms. The authors have included six case studies which allow the reader to undertake the role of CRM consultant in a 'learning by doing' approach.The book should be required reading for all business executives who desire a customer oriented approach to success, and for all students of business who desire to gain insight into a relationship management approach which will become ever-more important in the years ahead.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Customer Relationship Management
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2008
Oldalszám 216
EAN 9780754671565
ISBN 0754671569
Libristo kód 04681366
Súly 532
Méretek 165 x 240 x 18
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása