Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Customer Relationship Management

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Customer Relationship Management Gerhard Raab
Libristo kód: 01937214
Kiadó Windmühle Edition, május 2022
Ziel des Customer Relationship Managements (CRM) ist der Aufbau und die Pflege langfristiger profita... Teljes leírás
? points 49 b hamarosan hamarosan
7 853 Ft
Utánnyomás Megjelenés ismeretlen Megjelenés ismeretlen

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Aromadermatology Philippa Buck / Puha kötésű
common.buy 22 509 Ft
Cell and Tissue Reaction Engineering Regine Eibl / Puha kötésű
common.buy 53 283 Ft
Ränder der Darstellung Christian Grüny / Puha kötésű
common.buy 10 392 Ft
Best of Saint-Saëns, 1 Audio-CD Camille Saint-Saens / Audio CD
common.buy 7 318 Ft
Big Book of Shapes Marie-Pascale Cocagne / Puha kötésű
common.buy 6 870 Ft
Bedtime Tales for Sleepless Nights Jake Chapman / Kemény kötésű
common.buy 9 300 Ft
Chance a Tale in Two Parts Joseph Conrad / Puha kötésű
common.buy 14 671 Ft
Bezpiecze stwo za cen wolno ci Aleksandra Gruszczyk / Puha kötésű
common.buy 17 617 Ft
Book of Genesis Joy A. Schroeder / Puha kötésű
common.buy 12 148 Ft

Ziel des Customer Relationship Managements (CRM) ist der Aufbau und die Pflege langfristiger profitabler Kundenbeziehungen. Dazu ist es notwendig, die entsprechenden Voraussetzungen auf technologischer, organisatorischer und menschlicher Ebene zu schaffen.§§Dieses Buch vermittelt - wie auch in den beiden erfolgreichen Vorauflagen - die Grundlagen des CRM in kompakter und praxisgerechter Form. Ausgehend von einem ganzheitlichen Ansatz zur Umsetzung des CRM werden die Bereiche Technologie, Personal und Organisationsstruktur beschrieben und der Prozess des CRM dargelegt. Im Zuge der Beschreibung der einzelnen Phasen des Prozesses werden konkrete Methoden zur Umsetzung erläutert und anhand von praktischen Beispielen verdeutlicht. In der 3. Auflage wurden Anregungen aufgegriffen und bestimmte Themen vertieft (z.B. Kundenrückgewinnung, Kundenverwirrtheit und Six Sigma).

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Customer Relationship Management
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2022
Oldalszám 163
EAN 9783937444482
Libristo kód 01937214
Súly 206
Méretek 205
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása