Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Customer Relationship Management

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Customer Relationship Management Federico Rajola
Libristo kód: 01652972
Companies and financial institutions are employing operational information systems in an efficient w... Teljes leírás
? points 168 b
26 453 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Beyond My Control Nancy Friday / Puha kötésű
common.buy 7 209 Ft
Cheeky Chick and Friends Caroline Repchuk / Kemény kötésű
common.buy 3 748 Ft
Das Ende Der Billigen Arbeit in China Anne J. Braun / Puha kötésű
common.buy 24 126 Ft
Dealing with Contaminated Sites Frank A. Swartjes / Kemény kötésű
common.buy 103 526 Ft
Conducting Polymers György Inzelt / Puha kötésű
common.buy 47 481 Ft
Manufacturing Systems Modeling and Analysis Guy L Curry / Kemény kötésű
common.buy 61 491 Ft
Acoustics and Audio Technology Mendel Kleiner / Puha kötésű
common.buy 33 446 Ft
Adrenal Glands Dimitrios A. Linos / Puha kötésű
common.buy 56 831 Ft
Cinema Civil Rights Ellen C. Scott / Puha kötésű
common.buy 18 479 Ft

Companies and financial institutions are employing operational information systems in an efficient way. While they have consolidated a strong level of knowledge in management information systems, there is still a lack of knowledge on the right way to apply customer relationship management (CRM) systems under a business perspective. Most of the companies are still having problems in evaluating how CRM can meet with the expected results. The level of complexity is perceived both under a technological and organizational point of view. A complete innovation process and heavy change management initiatives should be ensured in order to have effective and successful systems. This book offers a solid theoretical and practical perspective on how to face CRM projects, describing the most appropriate technologies and organizational issues that have to be considered. Some explaining cases have been included as well.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása