Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Customer Relationship Management and Profitability in Zimbabwe

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Customer Relationship Management and Profitability in Zimbabwe Clainos Chidoko
Libristo kód: 06847595
Kiadó LAP Lambert Academic Publishing, november 2010
The research shows how customer relationship levels have deteriorated to transaction based relations... Teljes leírás
? points 117 b
20 118 Ft -9 %
18 174 Ft
Beszállítói készleten Küldés 8-10 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Dillinger's Wild Ride Elliott J. Gorn / Puha kötésű
common.buy 6 754 Ft
Blind Man's Bluff Paul Victor Frank / Kemény kötésű
common.buy 9 164 Ft
City Regn Westrn Europ Ils 170 Robert E. Dickinson / Kemény kötésű
common.buy 130 964 Ft
Design of School-Based Electrolytic Defluoridation Unit Er. Neha Mumtaz / Puha kötésű
common.buy 19 325 Ft
Agricultura y Proyectos de I+d Lázaro Camilo Recompensa Joseph / Puha kötésű
common.buy 37 419 Ft

The research shows how customer relationship levels have deteriorated to transaction based relationships and this inhibits future planning when it comes to purchasing of stocks as 90% of Zimbabwean gas and gas equipment companies products and raw materials are imported. Forward planning can only be implemented if the companies know the consumption patterns of its customers. The benefits of economies of scale from large volume orders with suppliers can only be transferred to the customers if their needs are known well in advance. The sales force automation package, has not added value to businesses, neither has it enhanced gas and gas equipment companies relationship with customers. Customer profitability and activity-based costing remains a myth to the sales force and hence there is mismatch between sales call routine and revenue streams. Customer Relationship Management (CRM) has to satisfy customers with the best possible alternative in the market through a relational exchange process.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Customer Relationship Management and Profitability in Zimbabwe
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2011
Oldalszám 64
EAN 9783846542408
Libristo kód 06847595
Súly 113
Méretek 150 x 220 x 4
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása