Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Customer Engagement Marketing

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Customer Engagement Marketing Robert W. Palmatier
Libristo kód: 16380899
Kiadó Springer International Publishing AG, szeptember 2017
This edited collection identifies cutting-edge metrics for capturing and measuring customer engageme... Teljes leírás
? points 747 b
117 531 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


113 Violoncello-Etüden - Heft 3: Nr. 63 - 85 Justus J. Fr. Dotzauer / Lap
common.buy 7 461 Ft
Community Garden Revolution: A Manual (Full Color Edition) Miss Mary K Hukill / Puha kötésű
common.buy 15 204 Ft
Shadow Sight Shayli Johnson / Puha kötésű
common.buy 4 156 Ft
Sexology: Or Startling Sins of the Sterner Sex George Franklin Hall / Puha kötésű
common.buy 6 121 Ft
Tierra de Matreros JOS SIXTO ALVAREZ / Puha kötésű
common.buy 8 453 Ft
Ausgewählte Schriften Wilhelm Von Humboldt / Puha kötésű
common.buy 4 720 Ft
Collegium Regale Layton/Kornas/Park/Choir of Trinity College Colleg / Audio CD
common.buy 9 713 Ft
LOS KURDLES / Puha kötésű
common.buy 8 040 Ft
Bring Me a Minstrel: Shared Songs Of The Salish Sea Robert B Greene / Puha kötésű
common.buy 7 662 Ft

This edited collection identifies cutting-edge metrics for capturing and measuring customer engagement and highlights best practices in implementing customer engagement marketing strategies. It explores how effective strategies can drive customer-centric product innovation, create a stable customer base, and build an emotional connection between the customer and firm.
As consumers seek a deeper connection with products, more and more firms are switching from goods to service-based models that provide a higher level of commitment to their customers, yet current customer engagement strategies are costly and their effectiveness is often unclear. This book will provide a synthesis of research on customer engagement through a collection of chapters from experts in the field to address this issue, and will appeal to academics, practitioners, consultants, and managers looking to shift to more engagement-focused marketing strategies.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Customer Engagement Marketing
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2017
Oldalszám 328
EAN 9783319619842
ISBN 3319619845
Libristo kód 16380899
Súly 580
Méretek 148 x 210 x 27
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása