Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Cultures and Globalization

Könyv Cultures and Globalization Helmut Anheier
Libristo kód: 04214358
Kiadó SAGE Publications Inc, szeptember 2008
The world's cultures and their forms of creation, presentation and preservation are deeply affected... Teljes leírás
? points 166 b
29 714 Ft -10 %
26 737 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


England after the Great Recession P. W. Preston / Kemény kötésű
common.buy 48 890 Ft
Working with Diversity in Youth and Community Work Sangeeta Soni / Puha kötésű
common.buy 13 543 Ft
Cooperation or Conflict? Carmen Gebhard / Kemény kötésű
common.buy 76 482 Ft
Poems for the People Carl Sandburg / Kemény kötésű
common.buy 10 953 Ft
Burma/Myanmar - Where Now? Mikael Gravers / Puha kötésű
common.buy 11 134 Ft
John Locke: Correspondence E. S. De Beer / Kemény kötésű
common.buy 108 528 Ft
Logic Jam - Unlocking the Value of Information Edward J. Morawski / Puha kötésű
common.buy 9 171 Ft
Brief Versus Long Psychotherapy James Paul Gustafson / Kemény kötésű
common.buy 62 449 Ft
Racial Crossings Damon Ieremia Salesa / Kemény kötésű
common.buy 79 860 Ft

The world's cultures and their forms of creation, presentation and preservation are deeply affected by globalization in ways that are inadequately documented and understood. "The Cultures and Globalization" series is designed to fill this void in our knowledge. In this series, leading experts and emerging scholars track cultural trends connected to globalization throughout the world, resulting in a powerful analytic tool-kit that encompasses the transnational flows and scapes of contemporary cultures. Each volume presents data on cultural phenomena through colourful, innovative information graphics to give a quantitative portrait of the cultural dimensions and contours of globalization. This second volume "The Cultural Economy" analyses the dynamic relationship in which culture is part of the process of economic change that in turn changes the conditions of culture. It brings together perspectives from different disciplines to examine such critical issues as: the production of cultural goods and services and the patterns of economic globalization; the relationship between the commodification of the cultural economy and the aesthetic realm; current and emerging organizational forms for the investment, production, distribution and consumption of cultural goods and services; the complex relations between creators, producers, distributors and consumers of culture; and, the policy implications of a globalizing cultural economy. By demonstrating empirically how the cultural industries interact with globalization, this volume will provide students of contemporary culture with a unique, indispensable reference tool.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása