Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Cultural Values in Chinese Advertising

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Cultural Values in Chinese Advertising Silvia Schön
Libristo kód: 06815539
Kiadó VDM Verlag Dr. Mueller E.K., július 2008
'Success depends upon previous preparation, and without such preparation there is sure to be failure... Teljes leírás
? points 151 b
23 703 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Authoritarian Brazil Alfred Stephan / Puha kötésű
common.buy 12 544 Ft
COREMICROECONOMICS COURSETUTOR Gerald W. Stone / Puha kötésű
common.buy 18 035 Ft
Clinical Investigations in Gastroenterology I. Bouchier / Puha kötésű
common.buy 52 141 Ft
hamarosan
Science Fiction Hall of Fame. Bd.2 Robert Silverberg / Puha kötésű
common.buy 7 617 Ft
Agricultural Automation / Kemény kötésű
common.buy 100 836 Ft

'Success depends upon previous preparation, and without such preparation there is sure to be failure.' These words from the Chinese philosopher Confucius should be taken to heart by every company planning operations in China. The role of advertising is crucial as it is the first point of contact between consumer and product/brand. Cultural misunderstandings can happen easily and determine success or downfall. This research paper gives an insight into Chinese cultural values and what role they play in advertising. Cultural theories and models are applied to China and the development of advertising in the country is reviewed. As language is a fundamental part of culture, a closer look at brand naming decision factors is taken. Examples of Chinese and international advertisements published in China are analysed and findings show that culture does play an important role but the necessity of intercultural marketing in today's business world is still undervalued. For only with a solid knowledge of the market and its culture can the Chinese challenge be mastered successfully. This book is directed to everybody doing business in China and being interested in this fascinating culture.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Cultural Values in Chinese Advertising
Szerző Silvia Schön
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2008
Oldalszám 84
EAN 9783639061444
ISBN 3639061446
Libristo kód 06815539
Súly 128
Méretek 155 x 229 x 5
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása