Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Cultural Differences in FMCG Marketing in the German and the Indian Market

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Cultural Differences in FMCG Marketing in the German and the Indian Market Rawel Raj
Libristo kód: 09185750
Kiadó Grin Publishing, január 2015
Seminar paper from the year 2014 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Mark... Teljes leírás
? points 95 b
15 524 Ft -1 %
15 217 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Star Wars The High Republic: Into The Dark Giorgio Baroni / Kemény kötésű
common.buy 6 051 Ft
toplistás
Some Girls Do Jennifer Dugan / Puha kötésű
common.buy 4 166 Ft
toplistás
Heretics Of Dune Frank Herbert / Puha kötésű
common.buy 4 326 Ft
toplistás
Tales of Pirx the Pilot Stanislaw Lem / Puha kötésű
common.buy 5 067 Ft
toplistás
Austro-Hungarian Army and the First World War Graydon A. (University of South Florida) Tunstall / Puha kötésű
common.buy 16 412 Ft
toplistás
Atlas Shrugged SparkNotes Literature Guide SparkNotes Editors / Puha kötésű
common.buy 2 379 Ft
Acts of Desperation Megan Nolan / Puha kötésű
common.buy 4 166 Ft
Range David Epstein / Kemény kötésű
common.buy 9 620 Ft
hamarosan
Machinery's Handbook Toolbox / Kemény kötésű
common.buy 64 865 Ft
Embroidered Country Gardens Lorna Bateman / Puha kötésű
common.buy 8 399 Ft
Gardens of Bunny Mellon Linda Jane Holden / Kemény kötésű
common.buy 21 252 Ft
Fate of Fire Linsey Hall / Puha kötésű
common.buy 4 856 Ft
50 Rappers Who Changed the World MCDUFFIE CANDACE / Kemény kötésű
common.buy 6 097 Ft

Seminar paper from the year 2014 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, grade: A, TiasNimbas Business School, course: Cross Culture Pschology, language: English, abstract: In today s scenario the society and the culture plays an important role to drive the taste of the consumers. Thus it is very much evident that the people of two different polarities would perceive their requirement in two different manners. Nevertheless the requirement can be the same but with a different specification. It is required in marketing to understand and imbibe the changes so to effectively sell the product in that zone. In this paper we would like to analyze the variations in the FMCG marketing strategies, by the use of marketing model, in German and Indian market. We aim to examine and present the major differences in the approach towards these two markets and how culture plays an indispensable role to drive these changes. Therefore, our research statement would be: How culture affects the FMCG marketing approaches in both the German and the Indian Market?

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Cultural Differences in FMCG Marketing in the German and the Indian Market
Szerző Rawel Raj
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2015
Oldalszám 28
EAN 9783656869627
ISBN 3656869626
Libristo kód 09185750
Súly 50
Méretek 148 x 210 x 2
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása