Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Cultural Consumption in the EU

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Cultural Consumption in the EU Taru Lindblom
Libristo kód: 06830275
Kiadó VDM Verlag, március 2010
Is cultural taste Europeanized with respect to shared cultural values mediated by the mass media? Wh... Teljes leírás
? points 219 b
35 296 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Hong Kong Taxation Garry Laird / Puha kötésű
common.buy 29 811 Ft
George Rogers Clark and the War in the West Lowell Hayes Harrison / Puha kötésű
common.buy 9 990 Ft
Tomorrow's Federation / Puha kötésű
common.buy 45 461 Ft
Balloon Flying Handbook (Federal Aviation Administration) Federal Aviation Administration (FAA) / Puha kötésű
common.buy 5 793 Ft

Is cultural taste Europeanized with respect to shared cultural values mediated by the mass media? Why is classical music appreciated over other types of music? Are there cultural snobs and who are they? Several questions are posed and answered in the course of the book in order to deepen the understanding on the mechanisms that affect cultural consumption. The cultural consumption patterns are examined within several cultural domains, which include e.g. cultural participation, artistic activities and reading and TV watching habits. The consumers of culture are found to follow several taste strategies that involve aspects of quality and quantity of consumption, and they are referred to as highbrow oriented consumer, omnivorous consumer and heavy-user of cultural consumption. The book provides a broad view on the academic discussion on taste as well as an extensive amount of empirical information on the consumption of total 57 cultural items in 15 European Union member countries. This book should be especially useful to professionals in leisure and culture industries as well as academics and students within sociology, marketing and the arts.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Cultural Consumption in the EU
Szerző Taru Lindblom
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2010
Oldalszám 292
EAN 9783639224764
ISBN 3639224760
Libristo kód 06830275
Kiadó VDM Verlag
Súly 431
Méretek 152 x 229 x 17
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása