Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Cultural and Tourism Innovation in the Digital Era

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Cultural and Tourism Innovation in the Digital Era Vicky Katsoni
Libristo kód: 35347985
Kiadó Springer Nature Switzerland AG, február 2021
This book explores a wide range of emerging cultural, heritage, and other tourism issues that will s... Teljes leírás
? points 747 b
117 531 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Proteomika w stomatologii Prashanth Shetty / Puha kötésű
common.buy 7 587 Ft
Psychological Hematomas / Puha kötésű
common.buy 9 315 Ft
Jungle Goddess Charles Nuetzel / Puha kötésű
common.buy 7 602 Ft
Allosaure Shone / Könyv
common.buy 4 720 Ft
Essential Homer Homer / Puha kötésű
common.buy 10 055 Ft
hamarosan
Tokyo Pocket Precincts Michelle Mackintosh / Puha kötésű
common.buy 4 186 Ft

This book explores a wide range of emerging cultural, heritage, and other tourism issues that will shape the future of hospitality and tourism research and practice in the digital and innovation era. It offers stimulating new perspectives in the fields of tourism, travel, hospitality, culture and heritage, leisure, and sports within the context of a knowledge society and smart economy. A central theme is the need to adopt a more holistic approach to tourism development that is aligned with principles of sustainability; at the same time, the book critically reassesses the common emphasis on innovation as a tool for growth-led and market-oriented development. In turn, fresh approaches to innovation practices underpinned by ethics and sustainability are encouraged, and opportunities for the exploration of new research avenues and projects on innovation in tourism are highlighted. Based on the proceedings of the Sixth International Conference of the International Association of Cultural and Digital Tourism (IACuDiT) and edited in collaboration with IACuDiT, the book will appeal to a broad readership encompassing academia, industry, government, and other organizations.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása