Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

CSR Strategies in International Business. Concepts and theories for a competitive edge

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv CSR Strategies in International Business. Concepts and theories for a competitive edge Jonas Feller
Libristo kód: 13501580
Kiadó Anchor Academic Publishing, július 2016
For decades, multinational corporations benefited from developing countries mainly as a source of ch... Teljes leírás
? points 210 b
33 083 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


CAFO Daniel Imhoff / Kemény kötésű
common.buy 19 970 Ft
La historia de Lil María Cristina Salas Vázquez / Puha kötésű
common.buy 6 297 Ft
Meine Kindheit Maxim Gorki / Puha kötésű
common.buy 18 101 Ft
Midlife Muir Gray / Puha kötésű
common.buy 5 980 Ft
Livre de coloriage pour adulte Volume 1 ColoringCraze / Kemény kötésű
common.buy 10 655 Ft
After the Taliban James Dobbins / Kemény kötésű
common.buy 9 269 Ft
Paolino asso del pallone Éve Tharlet / Kemény kötésű
common.buy 4 690 Ft

For decades, multinational corporations benefited from developing countries mainly as a source of cheap labour and weak regulations. Even when corporate social responsibility (CSR) was embraced it has been tailored to customers in the developed world. With the rise of the middle class in emerging economies and social media driven scrutiny of corporate conduct around the globe, CSR increasingly requires an international outlook.§Adopting strategic CSR in international business provides multinational corporations with a competitive edge. An emerging field of research around international CSR points to global, local and transnational strategies as viable options. Considering impacting variables such as cultural distance, industry features and brand visibility, recommendations are derived for managers that advance the concept of shared value for business and society. In addition, a range of future research questions are outlined to further the academic discussion around this important aspect of business in the 21th century.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés CSR Strategies in International Business. Concepts and theories for a competitive edge
Szerző Jonas Feller
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2016
Oldalszám 82
EAN 9783954894819
ISBN 3954894815
Libristo kód 13501580
Súly 109
Méretek 148 x 210 x 4
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása