Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Cruise Business Development

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Cruise Business Development Alexis Papathanassis
Libristo kód: 02836517
Kiadó Springer International Publishing AG, április 2016
This§book addresses innovation management and product development in the cruise§tourism industry. It... Teljes leírás
? points 467 b
75 179 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 10-15 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
By the River Piedra I Sat Down and Wept Paulo Coelho / Puha kötésű
common.buy 3 538 Ft
Unchained Man Caleb Jones / Puha kötésű
common.buy 9 975 Ft
Lonely Planet Cruise Ports Caribbean Planet Lonely / Puha kötésű
common.buy 12 241 Ft
Research Methods Dr William Trochim / Puha kötésű
common.buy 42 083 Ft
Teaching Qualitative Research Swaminathan / Puha kötésű
common.buy 19 610 Ft
Business Research Methods ZIKMUND WILLIAM / Puha kötésű
common.buy 35 326 Ft
Curriculum Stanley Bing / Kemény kötésű
common.buy 14 445 Ft
La guía fantástica Josep Albanell / Puha kötésű
common.buy 4 506 Ft
Lou Manfredini's House Smarts Lou Manfredini / Puha kötésű
common.buy 7 529 Ft
Die Tripptrappmaus, mit Elternzeitungen Barbara Haselbach / Puha kötésű
common.buy 5 938 Ft
Kleines Wörterbuch der Psychoanalyse Thomas Auchter / Puha kötésű
common.buy 13 338 Ft
Bernard Barton And His Friends Verrall Lucas / Puha kötésű
common.buy 5 870 Ft
Coaching with Colleagues 2nd Edition Erik De Haan / Puha kötésű
common.buy 26 994 Ft
Astronauts For Hire Seedhouse / Puha kötésű
common.buy 12 596 Ft
Behaviour of Micro-organisms A. Perez-Miravete / Puha kötésű
common.buy 48 890 Ft

This§book addresses innovation management and product development in the cruise§tourism industry. It explains how experience management has evolved from a§strictly company-level, product- or service-focused tactical task to an§industry-wide strategic challenge, and analyses the role of intangible§reputational aspects of cruise experiences, as well as peripheral components§and stakeholders, as increasingly important factors for customer acquisition§and retention. Safety and risk issues are a central theme, as well as the§cruise sector's environmental and socio-economic impacts. Lastly, the book considers§the increasing size of cruise vessels and the accompanying standardisation of§facilities and itineraries, in conjunction with the hybridisation of cruise§passengers in connection with expanding the competitive boundaries and intensity§of competition in the cruise sector. The book approaches these issues as more§than a mere public relations campaign, recognising the fact that they have since§become the very essence of strategic cruise business development.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása