Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Cross-Channel-Medienmarken

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Cross-Channel-Medienmarken Mirko Caspar
Libristo kód: 12614694
Vor dem Hintergrund steigender Markenführungskosten und sinkender durchschnittlicher Auflage bzw. Re... Teljes leírás
? points 217 b hamarosan hamarosan
33 656 Ft
Utánnyomás Megjelenés ismeretlen Megjelenés ismeretlen

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


New Edition Basic Survival Teachers Guide Anne Watson / Puha kötésű
common.buy 11 653 Ft
A MODERN BOOK OF CRITICISM LUDWIG LEWISOHN / Kemény kötésű
common.buy 14 806 Ft
Erlebniswelten H. Jürgen Kagelmann / Puha kötésű
common.buy 9 385 Ft
La camera chiara. Nota sulla fotografia Roland Barthes / Puha kötésű
common.buy 7 535 Ft
Concierto de cámara Carlos Murciano / Puha kötésű
common.buy 4 367 Ft
Handy, Castingshow Und Public Viewing Magdalena Pöllmann / Puha kötésű
common.buy 36 407 Ft

Vor dem Hintergrund steigender Markenführungskosten und sinkender durchschnittlicher Auflage bzw. Reichweite vieler Medienangebote verfolgen immer mehr Medienunternehmen eine Strategie der Ausdehnung ihrer etablierten Marken über mehrere Medienkanäle hinweg. Durch Rückgriff auf etablierte Markenwerte versuchen die Unternehmen so, die Effizienz und Effektivität ihrer Markenführung zu steigern, um deren Wirtschaftlichkeit langfristig sicherzustellen. Das Buch stellt zum einen unterschiedliche Strategieoptionen in Zusammenhang mit dem Aufbau und der Führung von Cross-Channel-Medienmarken dar und zeigt zum anderen die zentralen Einflussfaktoren der nachfragerseitigen Beurteilung von Medienmarkenausdehnungen auf. Dafür wird ein verhaltenstheoretisch gestütztes Hypothesengerüst zu Einflussfaktoren der nachfragerseitigen Beurteilung von Cross-Channel-Medienmarken entwickelt und die wesentlichen Erfolgsfaktoren werden mit Hilfe einer empirischen Analyse identifiziert. Auf dieser Basis stellt das Buch abschließend Implikationen für die Markenführung von Cross-Channel-Medienmarken dar.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Cross-Channel-Medienmarken
Szerző Mirko Caspar
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2002
Oldalszám 346
EAN 9783631396957
ISBN 3631396953
Libristo kód 12614694
Súly 480
Méretek 146 x 208 x 25
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása