Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Crisis Communication

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Crisis Communication Martin N. Ndlela
Libristo kód: 19745235
Kiadó Birkhauser Verlag AG, szeptember 2018
This timely book explores crises as an inevitable part of modern society, which causes ramifications... Teljes leírás
? points 158 b
24 927 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 4 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Shadow in the Ember / Puha kötésű
common.buy 9 380 Ft
toplistás
Core Radiology Ellen X. Sun / Puha kötésű
common.buy 79 476 Ft
toplistás
Algorithm Design Manual / Puha kötésű
common.buy 31 113 Ft
High 5 Daily Journal Mel Robbins / Kemény kötésű
common.buy 7 018 Ft
hamarosan
Art Of Days Gone BEND STUDIO / Kemény kötésű
common.buy 12 670 Ft
Yolk Mary H. K. Choi / Puha kötésű
common.buy 4 625 Ft
The Book of Harry Charlotte McLaren / Kemény kötésű
common.buy 4 690 Ft
Super Mario Manga Mania / Puha kötésű
common.buy 4 186 Ft
RHS Step-by-Step Veg Patch Lucy Chamberlain / Kemény kötésű
common.buy 9 113 Ft
Life Cycles DK / Kemény kötésű
common.buy 7 773 Ft
Best American Essays 2019 Rebecca Solnit / Puha kötésű
common.buy 6 060 Ft
Murder in Midwinter / Puha kötésű
common.buy 3 461 Ft
Fodor's Bahamas / Puha kötésű
common.buy 7 320 Ft
Communicate in a Crisis Kate Hartley / Puha kötésű
common.buy 18 428 Ft
The Boy from the Woods / Puha kötésű
common.buy 3 904 Ft
Crisis Communication and Crisis Management Burton St. John / Puha kötésű
common.buy 22 897 Ft

This timely book explores crises as an inevitable part of modern society, which causes ramifications not only for organisations, but also for a diverse range of stakeholders. Addressing the need for organisations to be guided by a stakeholder-oriented approach throughout all phases of the crisis communication process, the author draws upon various business disciplines and covers the management of issues, risk, reputation and relationships. Covering all stages of crisis communication, from pre-crisis to post-crisis, stakeholder engagement is analysed through a series of case studies, with a particular focus on the role of social media. Scholars of corporate communications and business strategy will find this new book undoubtedly useful, and it will be of particular interest to those involved in crisis communication and management.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása