Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Creativity, Communication and Cultural Value

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Creativity, Communication and Cultural Value Keith Negus
Libristo kód: 02310767
Kiadó SAGE Publications Inc, május 2004
'There have been few critical engagements with the concept of creativity in recent years, so the aut... Teljes leírás
? points 225 b
35 008 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Comrades Paul Preston / Puha kötésű
common.buy 5 922 Ft
Boese! Rosemarie Pfirschke / Puha kötésű
common.buy 7 983 Ft
No Problem Robert J Wicks / Puha kötésű
common.buy 6 266 Ft
Why the Reformation Still Matters Michael Reeves / Puha kötésű
common.buy 6 236 Ft
Historical Geography of Europe 1800-1914 N. J. G. Pounds / Puha kötésű
common.buy 29 051 Ft
Myocardial Infarction G.S. Wagner / Puha kötésű
common.buy 21 383 Ft
Gamsbartmassaker Klaudia Blasl / Puha kötésű
common.buy 4 101 Ft
Western Civilization Jackson J. Spielvogel / Kemény kötésű
common.buy 79 117 Ft

'There have been few critical engagements with the concept of creativity in recent years, so the authors provide an important contribution in drawing attention to what is arguably at the heart of much of what we most value in culture' - Douglas Kellner, University of California, Los Angeles 'In this important book, Keith Negus and Michael Pickering challenge commonplace assumptions about creativity and casual invocations of genius. They give comfort neither to popular wisdom nor to academic convention. Drawing on the work of philosophers, sociologists, political theorists and economists, as well as artists, musicians and novelists, they raise profound questions about the very ideas which sustain our understanding of art and culture' - Professor John Street, University of East Anglia 'It's all too rare to read a cultural studies book that offers any real originality.This one achieves this, not only by addressing debates and sources neglected in the field, but also by traversing high and low culture, and all points between' - Dave Hesmondhalgh, The Open University Creativity has become a buzzword and key issue in debates about cultural policy, human growth and the media and cultural industries. It has also become a very misused term used to describe anything from musical and artistic genius, to shady financial accounting, to the teaching of children and the management of employees. But what does it mean? Negus and Pickering provide a clear and logical way of understanding what we describe as creative, and how this term has become central to attaching cultural value. Their book: * Develops an approach which enables us to think of creativity as both ordinary and exceptional * Focuses on creativity as a way of rethinking key concepts in the study of culture such as: Convention; innovation; tradition and experience. This book is useful to those studying Media and Cultural Studies who need to understand Cultural Production, Communication, Popular Culture and Cultural Theory.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Creativity, Communication and Cultural Value
Szerző Keith Negus
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2004
Oldalszám 192
EAN 9780761970767
ISBN 0761970762
Libristo kód 02310767
Súly 294
Méretek 234 x 157 x 10
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása