Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Creating Shared Value

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Creating Shared Value Claudia Fichtenbauer
Libristo kód: 09096272
Kiadó Springer Gabler, december 2014
Das Streben nach Shared Value muss die Gesamtstrategie eines Unternehmens bestimmen, damit es durch... Teljes leírás
? points 153 b
24 126 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Eyelash Extension Professional Training Manual Christa McDearmon / Puha kötésű
common.buy 11 003 Ft
hamarosan
Penguins of Madagascar Titan Comics / Puha kötésű
common.buy 2 393 Ft
Navy CIS Los Angeles. Season.4.2, 3 DVD Chris O'Donnell / DVD
common.buy 6 469 Ft
Heavenly Mysteries Jeanette Dowdell / Puha kötésű
common.buy 3 652 Ft
Rightly Dividing the Word of Truth! James David Elton / Puha kötésű
common.buy 11 093 Ft
Strength Training for Beginners Young / Puha kötésű
common.buy 5 068 Ft
Folsom Street Blues Jim Stewart / Puha kötésű
common.buy 7 521 Ft
Recent Progress in Brain and Cognitive Engineering Seong-Whan Lee / Kemény kötésű
common.buy 40 116 Ft
Haskins Society Journal Laura Gathagan / Kemény kötésű
common.buy 56 282 Ft
Some Feet Not Meant for Shoes Pamela Klein / Puha kötésű
common.buy 9 269 Ft
Alien Ladder Peter Waugh / Kemény kötésű
common.buy 16 116 Ft
History of the Scottish Nation. James Wylie / Puha kötésű
common.buy 12 353 Ft
Struensee Heinrich Laube / Puha kötésű
common.buy 23 496 Ft
Creating Shared Value Asit K. Biswas / Puha kötésű
common.buy 26 453 Ft

Das Streben nach Shared Value muss die Gesamtstrategie eines Unternehmens bestimmen, damit es durch diesen Ansatz gesellschaftliche Herausforderungen lösen und zugleich seine Profitabilitätsziele erreichen kann diese These legt Claudia Fichtenbauer ihrer Forschung zugrunde. Die Autorin erarbeitet ein theoretisches Modell auf Basis der Theorie U nach C. O. Scharmer, die originär als Rahmen zur Kreierung von Innovationen gilt, und untersucht, wie der Strategieentwicklungsprozess zu gestalten ist. Auf diesen Erkenntnissen aufbauend führt sie eine qualitative Befragung zur Vollendung dieses Strategieentwicklungsprozesses durch.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Creating Shared Value
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2014
Oldalszám 103
EAN 9783658079833
ISBN 3658079835
Libristo kód 09096272
Súly 159
Méretek 148 x 210 x 7
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása