Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Creating Customer Value Through Strategic Marketing Planning

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Creating Customer Value Through Strategic Marketing Planning Edwin J. Nijssen
Libristo kód: 05257150
Kiadó Springer-Verlag New York Inc., december 2010
Creating and delivering superior customer value is essential for organizations operating in today's... Teljes leírás
? points 331 b
51 653 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-15 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Lessons on the Analytic of the Sublime Jean-Francois Lyotard / Puha kötésű
common.buy 12 377 Ft
Coronin Family of Proteins Christoph S. Clemen / Puha kötésű
common.buy 79 421 Ft
Eschatology and Hope Anthony Kelly / Puha kötésű
common.buy 10 915 Ft
Cyfoeth y Testun R. Iestyn Daniel / Kemény kötésű
common.buy 4 397 Ft
Endohedral Fullerenes: From Fundamentals To Applications Chun-Ru Wang / Kemény kötésű
common.buy 76 397 Ft
Confucius: A Guide for the Perplexed Yong Huang / Kemény kötésű
common.buy 69 380 Ft

Creating and delivering superior customer value is essential for organizations operating in today's competitive environment. This applies to virtually any kind of organization. It requires a profound understanding of the value creation opportunities in the marketplace, choosing what unique value to create for which customers, and to deliver that value in an effective and efficient way. Strategic marketing management helps to execute this process successfully and to achieving sustainable competitive advantage in the market place. Creating Customer Value Through Strategic Marketing Planning discusses an approach that is both hands-on and embedded in marketing and strategy theory. This book is different from most other marketing strategy books because it combines brief discussions of the underlying theory with the presentation of a selection of useful strategic marketing tools. The structure of the book guides the reader through the process of writing a strategic marketing plan. Suggestions for using the tools help to apply them successfully. This book helps students of marketing strategy to understand strategic marketing planning at work and how to use specific tools. Furthermore, it provides managers with a practical framework and guidelines for making the necessary choices to create and sustain competitive advantage for their organizations.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Creating Customer Value Through Strategic Marketing Planning
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2010
Oldalszám 152
EAN 9781441948700
ISBN 1441948708
Libristo kód 05257150
Súly 238
Méretek 160 x 235 x 9
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása