Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Creating Customer Value for Generation Y

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Creating Customer Value for Generation Y Christopher Schroeder
Libristo kód: 01680399
Kiadó Grin Publishing, szeptember 2012
Seminar paper from the year 2010 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communicat... Teljes leírás
? points 104 b
16 398 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Partnerský manuál Aleš Kalina / Puha kötésű
common.buy 3 370 Ft
Alexander und die Aufziehmaus Leo Lionni / Puha kötésű
common.buy 2 438 Ft
Amazing Spider-man, The: The Art Of The Movie Slipcase Marvel Comics / Kemény kötésű
common.buy 19 783 Ft
Staffing For Foreign Affairs William I. Bacchus / Kemény kötésű
common.buy 58 705 Ft
Collective Action in the Formation of Pre-Modern States Richard Blanton / Puha kötésű
common.buy 103 526 Ft
hamarosan
Contemporary Southern Women Fiction Writers Rosemary M. Canfield Reisman / Kemény kötésű
common.buy 22 645 Ft

Seminar paper from the year 2010 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, grade: 1,0, AKAD University of Applied Sciences Pinneberg, course: MKE 01, language: English, abstract: Companies nowadays face high competitive markets and very different needs and buying behaviors of consumers. It is therefore a reasonable strategy to segment all potential buyers into distinguished segments. In order to serve these segments more effectively, a company has to understand what the specific needs in such a segment are and how to satisfy them. It is essential that the process of serving a special market segments fits to the market. Otherwise the profits will suffer of lower revenues or higher costs. When marketers seek for similarities within consumers they use age - and in a broader sense, generations as a segmentation criterion. One of these generations is the so called Generation Y . Born between the beginning of the eighties and the mid nineties, this group cohort is today between fifteen and thirty years old. Nowadays they are coming into work life and are therefore a valuable customer segment with increasing buying power. It is said that this generation has its own set of needs and ways to buy. So it is interesting to analyze how the Generation Y can be reached by companies. The creation of special customer value for Generation Y for Apollo-Optik will be discussed in this paper. Generation Y will be defined, as well as what is meant by customer value. The company Apollo-Optik will be presented with its products and markets served. Thereafter, this paper is going to analyze the Generation Y for Apollo-Optik with regard to different segmentation criteria. The creation of a special value for a homogenous segment will be discussed at the closing stages.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Creating Customer Value for Generation Y
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2012
Oldalszám 28
EAN 9783656278092
ISBN 3656278091
Libristo kód 01680399
Súly 50
Méretek 148 x 210 x 2
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása