Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Creating Collaborative Advantage Through Knowledge And Innovation

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Creating Collaborative Advantage Through Knowledge And Innovation Hawamdeh Suliman
Libristo kód: 05068651
Selected from the prestigious 2006 International Conference on Knowledge Management held in Greenwic... Teljes leírás
? points 419 b hamarosan hamarosan
65 069 Ft
Utánnyomás Megjelenés ismeretlen Megjelenés ismeretlen

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Urban Land Use Planning, Fifth Edition Philip R. Berke / Kemény kötésű
common.buy 39 122 Ft
Musical Migrations Frances R. Aparicio / Puha kötésű
common.buy 26 116 Ft
Furry Disco Jo Kearley / Puha kötésű
common.buy 3 949 Ft
Dewey Reconfigured Casey Haskins / Puha kötésű
common.buy 17 338 Ft
Developing and Validating Multiple-choice Test Items Thomas M Haladyna / Kemény kötésű
common.buy 85 053 Ft
Port Engineering - Planning, Construction, Maintenance and Security Gregory P. Tsinker / Kemény kötésű
common.buy 119 560 Ft
En-Gendering India Sangeeta Ray / Puha kötésű
common.buy 11 404 Ft
Philadelphia, Brandywine Valley and Bucks County David Langlieb / Puha kötésű
common.buy 8 669 Ft
After the Fact Brad Prager / Kemény kötésű
common.buy 81 835 Ft
New English Upgrade 3 Class Audio CDx1 Steven Gershon / Audio CD
common.buy 15 567 Ft

Selected from the prestigious 2006 International Conference on Knowledge Management held in Greenwich, London, this volume represents much of the best and most up-to-date work by researchers and practitioners in the field of knowledge management (KM). It covers a wide range of topics that include social network analysis, innovation and creativity, KM tools and technologies, social network technologies, collaboration and knowledge sharing, issues in KM education and training, knowledge discovery (data mining, data warehousing, intelligent agents), knowledge organization (meta data, taxonomies, ontology), and social and psychological dimensions.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Creating Collaborative Advantage Through Knowledge And Innovation
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2007
Oldalszám 364
EAN 9789812704511
ISBN 9812704515
Libristo kód 05068651
Súly 640
Méretek 154 x 235 x 25
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása