Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Tájékoztatjuk kedves Vásárlóinkat, hogy az ügyfélszolgálat az állami ünnep végett nem elérhető. Megértésüket köszönjük.

Corporate Communication, Identity, Image, and Social Responsibility

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Corporate Communication, Identity, Image, and Social Responsibility Carina Bernt
Libristo kód: 01632870
Kiadó Grin Verlag, november 2009
Seminar paper from the year 2010 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communicat... Teljes leírás
? points 46 b
8 029 Ft -9 %
7 243 Ft
Beszállítói készleten Küldés 8-10 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Gestatten, mein Name ist Cox Wolfgang Wehrum / DVD
common.buy 11 038 Ft
Artificial General Intelligence Jürgen Schmidhuber / Puha kötésű
common.buy 26 358 Ft
Modern Marketing Communications Frank Jefkins / Puha kötésű
common.buy 26 358 Ft

Seminar paper from the year 2010 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, printed single-sided, grade: 1,7, Griffith University, language: English, abstract: Diese Arbeit liefert Theorie zu den Themen Corporate Communication, Corporate Identity, Corporate Image und Corporate Social Responsibility. Zudem bereitet sie diese Themen für die Firma BMW auf. ... is about the organisation s communication activities, its identity and image, as well as its CSR programme.[...]2Corporate communication activities and toolsThis section first defines corporate communication and secondly presents BMW s current communication activities and tools. 2.1Theory Corporate CommunicationCorporate communication is a key factor for the success of an organisation. By corporate communication we mean the corporation s voice and the images it projects of itself [ ] (Argenti & Forman, 2002, p. 4). According to Argenti and Forman (2002, p. 4), corporate reputation, corporate advertising and advocacy, employee communications, investor relations, government relations, media management, and crisis communications are part of corporate communication. [...]4Corporate ImageThis chapter defines corporate image and describes the image of BMW. 4.1Theory Corporate ImageCorporate image is the stakeholders perception of an organisation. According to Argenti (2009), an organisation normally has different images because it has diverse constituencies with different point of views. The corporate image comprises all the visual, verbal and behavioral elements that make up the organization. [ ]. If managed effectively, it should protect the organization against competition [ ]. (Howard, 1998, p.3). [...]

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Corporate Communication, Identity, Image, and Social Responsibility
Szerző Carina Bernt
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2010
Oldalszám 16
EAN 9783640616367
ISBN 3640616367
Libristo kód 01632870
Kiadó Grin Verlag
Súly 45
Méretek 148 x 210 x 2
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása